Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukuinpa huonosti. Taas. Voi persenderi. Palkkaan itelleni yökyöpelin. Jos ei illalla oo lamppu sammunu viidessä minuutissa niin kolautus kalloon. Yöllä jos herää niin sama homma. Aamulla sama tyyppi vois uhkailla pensassaksilla varpaiden leikkaamista jos ei perse nouse sängystä puolen tunnin sisään heräämisestä.

Nukkunut myös huonosti useamman kuukauden ja eilen päätin sitten parannella mukavuutta sängyssä. Kävin ostamassa untuva tyynyn ja peiton sekä apteekista hain melatoniinia. En muista millon olisin nukkunut viimeksi niin hyvin, kuin viime yönä!

Marraskuu lähestyy, oletteko valmiit?

[video=youtube_share;FNEYmnPm7uk]http://youtu.be/FNEYmnPm7uk[/video]

Sissussaatana. Aloin aikani kuluksi leipomaan tommosia suklaisia proteiinileivoksia ja vaikka lopputulos vähän epäilytti, niin ei noi mitään pahoja ollutkaan. Wuhuuu. :dance:

ilmeisesti olis edessä kuntopiirin vetäminen ja sen jälkeen vielä salille. Kai sitä kaalilaatikon ja puolukkahillon voimalla jaksaa :kuola:

Ei voi kyllä valittaa elämätä. Ei oo työstressejä, tänään on rintapäivä, tänään on tullut Falling Skies, Dexter sekä True Blood, jääkaapissa on hyvää ruokaa ja aamulla sain hyvää parisuhdevelvollisuusseksiä. Life's peachy :haart:

Vieläki krapulaoloja! Nyt saa jumalauta kyytiä tollaset! Mä lähen mavettamaan hkujan ja sen vaimon kaa! Vittu.

Remontin yhteydessä joutui irroittamaan antennirasian seinästä ja kun TV oli vielä edellisellä asunnolla kun muuttoa ei ollut vielä tehty niin enpä pitänyt kummempaa kiirettä takaisin asennuksessa.. Mutta enpä tiennyt että nuo antennipistokkeet oli jotenkin ketjutettu taloyhtiössä joten kukaan muukaan ei katsonut sitten teeveetä :nolo:

Jaksaisko tehdä jotain tänään...?

Salille tai leffalle ehkä...

Tänään ei maveteta, tänään hikoillaan pelkästä istumisesta. Kävin aamulla vettäs aeroopillista ja saunas. Lähti kolme kiloo nesteitä. Ryyppääminen on tosi terveellistä, suosittelen lämpimästi.

Vieläki krapulaoloja! Nyt saa jumalauta kyytiä tollaset! Mä lähen mavettamaan hkujan ja sen vaimon kaa! Vittu.

Minäki suosittelen ryyppäämistä riittävän usein. Ei tuu ku korkeintaan lieviä päivän krapuloita :)

Osaatkos selitää sen että mulla poistuu ryypätes kehosta nesteitä, ku paino aina tippuu? Sitte se taas viikolla nousee, ku käy puntilla.

Se on ku noi pyöreet lähestyy uhkaavasti.

mä en uskalla enää juopotella, kun ne krapulat vaan pitenee ja pitenee, nykyään ne kestää sen 3 päivää. Ei kestä niitä liskodiskoja enää tässä iässä(ensvuonna tulee 30 mittariin)

- - - Updated - - -

nyt ei enää treenin jälkeen kädet nouse, voi olla että jätän punttiksen väliin, kun tärisevillä käsillä on hieman vaikea rautaa nostella..

Mä oon tehnyt valitettavan havainnon, että noita liskojen öitä saa helposti muutaman lisää, kun lähtee puolikanuunassa veuhtomaan liian aikaisin. Sen sijaan, kun malttaa ottaa pari päivää hiljakseen ja antaa olon normalisoitua, niin pääsee paljon nopeammin arjen syrjään kiinni. Henkisesti tuo on raskasta ja tavallaan järjenkin vastaista, kun liikunnalla pitäisi olla parantavaakin vaikutusta, mutta ilmeisesti näin vanhemmalla iällä kun lähtee ylikierroksilla muutenkin käyvää kroppaa kiusaamaan, niin pidentää vaan omaa piinaansa.

Back
Ylös Bottom