Öö-öö-örgh, ei kait mulla mitää. Pidetään vaan.
10-4. Mulla menee ainakin pe tuolla rallissa humpatessa, mut palataan asiaan loppuviikosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öö-öö-örgh, ei kait mulla mitää. Pidetään vaan.
10-4. Mulla menee ainakin pe tuolla rallissa humpatessa, mut palataan asiaan loppuviikosta.
Arvostan syvästi henkilöitä, jotka käyttävät ten-codea normaalissa kommunikoimisessa...
Naisten kanssa se ei vaan oikein toimi, tulee vaan "tä?" ja "häh?":D
No kyllä sää vähän pöljä oot jos naisten kanssa jotain koodikieltä yrität käyttää.:P
Jassoo, meinaatko että esim body language toimis paremmin;)
Tarkotin lähinnä sitä, ettei edes tuo "10-4" aukea, vaikka sitä kuulee todella usein leffoissa ja tv-sarjoissa yms.
Nukkuun--->
Tähän väliin ah, niin ihanan kannustavaa kommentointia: ei sinne ykskään oo ikuisiks ajoiks jääny. :Don se nyt sitkeessä, vaimo jäi osastolle jos vaikka kåynnistyis kunnolla meitsi lähtee salille rentoutuun.
Aamen.Tämä keli on nyt kirjaimellisesti perseestä. Tukalaa, hiostavaa ja tulee paskamainen olo.
Tämä keli on nyt kirjaimellisesti perseestä. Tukalaa, hiostavaa ja tulee paskamainen olo.
Hoimen. Mulla on krapula... Tai siis tuntuu, että ois krapula ja joku ois käyttäny mun selkää nyrkkeilysäkkinä. Mitähän viime yönä on oikein tapahtunut...