Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pikkusen väriä pintaan, mutta ei tässä palamisesta voi puhua. Ihme epeleitä. Toista olkaa rasvasin kerran, ku meni niin toispuoleiseks koko homma.

Mun glitter Garnier pelasti mun nahan. Nenänpää pikkasen punanen. Ajoissa kotia ja otteluita kattomaan.

Mä en rasvannu enkä palanu. Mutta oonki luokkaa latino jo, tuskin rusketuinkaa. Tanssin ja vatkasin lanteita, naisseurassa.

Taidan olla homo.

On se glitorisrasva sellasta ainetta mistä ei mitkään säteet mee läpi. Musta tuntuu, että noi muut on palanu sen takia niin pahasti, kun sä oot ollu niin perhanan sädehtivä että uv:t on kaksinkertaistunu.

Ja niin vain kaikki loppuu aikanaan. Niin kuin eilinen päivä, joka olisi saanut vielä jatkua. Ei huolen häivää, ei kiire mihinkään, kun hyvän kaverin kanssa jäähdyteltiin savusaunan löylyjä mökkilaiturilla istuen. Kaljatölkit kädessä tietenkin. Varpaat vedessä, ilta-aurinko lämmittää, ei kylmä, ei kuuma, vaan juuri sopiva ja kaikki niin rauhallista. Siinä on jumalauta komein hetki mitä suomalainen mies voi toivoa. Seesteinen hetki luontoa ja maisemia ihaillen. Edes satunnainen moottoriveneen pärinä ei sitä hetkeä pilannut. Se on mukava joskus pysähtyä ja olla vain ja nauttia hienoista hetkistä. Niitä kun on harvassa niin niitä osaa arvostaa ihan eri tavalla.

Ja niin vain kaikki loppuu aikanaan. Niin kuin eilinen päivä, joka olisi saanut vielä jatkua. Ei huolen häivää, ei kiire mihinkään, kun hyvän kaverin kanssa jäähdyteltiin savusaunan löylyjä mökkilaiturilla istuen. Kaljatölkit kädessä tietenkin. Varpaat vedessä, ilta-aurinko lämmittää, ei kylmä, ei kuuma, vaan juuri sopiva ja kaikki niin rauhallista. Siinä on jumalauta komein hetki mitä suomalainen mies voi toivoa. Seesteinen hetki luontoa ja maisemia ihaillen. Edes satunnainen moottoriveneen pärinä ei sitä hetkeä pilannut. Se on mukava joskus pysähtyä ja olla vain ja nauttia hienoista hetkistä. Niitä kun on harvassa niin niitä osaa arvostaa ihan eri tavalla.

Kuulostaa mahtavalta :) Tuollaisia yksittäisiä hienoja hetkiä osaa arvostaa nimenomaan juuri silloin, kun niitä kokee harvemmin. Itse olen esimerkiksi oppinut arvostamaan kotiympäristöä ihan eri tavoin nyt kun vietän vuottani armeijan leivissä, ihan uskomatonta millaiset fiilikset voi saada vaikka vain siitä että juo itsekseen ja rauhassa aamukahvin parvekkeella. Pieni asia, mutta tuntuu ihan äärettömän hyvältä. Jaksaa tsempata arkipäivät kun tietää että viikonloppuun mahtuu paljon pieniä, mutta hyviä hetkiä!

Ka, ollaan oltu vähän niinkö samoissa hommissa.
Käytiin eilen illalla kaverin kanssa veneilemässä ja sen jälkeen ohjelmassa tietysti saunomista.

xcover 004.webp

Ilta sai loistavan päätöksen kun noin puoli kahden aikaan yöllä harjasin ilmakiväärillä humalassa-ammunnan 10metrin kilpailun suvereenisti:dance:

Humalassa ilmakiväärillä ampuminen on kyllä mukavaa puuhaa :D Varsinki jos kiväärin kiikarissa ei ole ristikkoo ollenkaan, niin tekee hommasta vielä mielenkiintosemman :D

Humalassa ilmakiväärillä ampuminen on kyllä mukavaa puuhaa :D Varsinki jos kiväärin kiikarissa ei ole ristikkoo ollenkaan, niin tekee hommasta vielä mielenkiintosemman :D

Jep. Meillä oli 49euron kivääri avotähtäimillä. Vei 10cm yli tähtäyspisteen, eikä niitä tähtäimiä tahtonu edes pimeessä nähdä. Taulu oli sentään valaistu:D

Aina tulee luettua Mitä kannattaisi hankkia vamo -jotain jotain- päässä Mistä kannattaisi hankkia vaimo. Tai ainaki tänään luen.

Edit. Myös jokseenkin järkevän kuuloisen lauseen kirjottaminen tuottaa vaikeuksia.

Tuli ostettua 2 pv liput Weekendeille ja varattua hotelli. Tunnin päästä voisi lähteä salille.

Kaveri valitsi häänsä typerälle viikonlopulle. Samana viikonloppuna Weekend ja kahdet häät, ja sen verran eri puolilla Suomea, että ehdin vain yhteen, joten häihinhän täytyy mennä. Ensi vuonna uusi yritys.

Piti mennä alunperin mennä tää päivä samoilla silmillä, jos onnistuis ees vähän korjamaan unirytmiä. Hyvin meni vielä kahden aikoihin, kunnes aamulla heräsin ja tajusin että olin nukahtanut :D.

Ehkä kokeilenkin melatoniinillä.

ihan jees.... Heräsin sitte kämpän rappusilta. Joskus 02 jälkeen oon siihen vissii nukahtanu ja tos 10 pintaan sitte heräsin ku aurinko tuntu aika kivasti kuumottavan. Tuntus vähä siltä et hyttysiäki on ollu :hyper:

Ei muuta ku hip hei ja seuraavaan kertaan.

Back
Ylös Bottom