Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syksy on vuodenajoista paras. Yöt ja illat on pimeitä, päivällä sataa vettä ja kaikkia ihkuja kesämiehiä ja naisia vituttaa ankarasti, kesähitit lakkaa vihdoin soimasta ja lämpötila laskeutuu inhimilliselle tasolle. Tämän lisäksi koulut alkaa eli lapset on poissa pahanteosta. Kaikki on mustaa ja harmaata, missään ei näy olkihattua tai niitä kirkkaan värisiä shortseja.

Mulla vetää jotain progressiivista. Sillai vähän epätahdissa koko ajan. Pitää vetää musat niin kovalle, että basari tuntuu rinnassa, niin ei häiritse niin paljoa. Pari olutta tahdistimeksi olis kanssa kova.

Power Parkissa oli huikeaa! Vielä illallakin adrenaliini virtasi suonissa ja näki unia, että kieputus jatkuu vain. :lol2:

WP_20130727_006.webp

Luulis, että ihminen tähän ikään mennessä on oppinu oman ihonsa ja auringon olevan vähän huonoissa väleissä. No eipä näköjään oo. Taidan olla tän päivän visusti neljän seinän sisässä, niin ei tuu peloteltua lapsia tai poltettua nassua enää enempää.

Luulis, että ihminen tähän ikään mennessä on oppinu oman ihonsa ja auringon olevan vähän huonoissa väleissä. No eipä näköjään oo. Taidan olla tän päivän visusti neljän seinän sisässä, niin ei tuu peloteltua lapsia tai poltettua nassua enää enempää.

Mä olen polttanut itseni näköjään vain paikallisesti. Oikeassa rintamuksessa läntti, oikeassa lavassa läntti ja keskellä selkää läntti. Ttu mä oon hyvä tässä :D

Vai tuallaanen vedos, ajattelin sitä alguperäistä. Aiva tutkalla vieläki mut eipä menny muisti. Salille tekis miäli mut sydärin sais. Nyt vois vähän siistiytyä.

Jaa jos sitä ite menis vaikka grillaa kehoaa ku ei oikee muutaka tekemistä just nyt keksi :) Myöhemmi pitää kyllä mennä porukoille ku isi uhkaili paistavansa kuhaa ja haukee :)

Apropoo, Mumford & Sonsia tuskin Suomessa ihan hetkeen näkee, mutta käykääs tsekkaan tää poppoo, jos jossain sattuu eteen. Varmaan PK-seudulla helpostikin mahdollista. Nää vetää livenä todella hyvin ja näillä on yleensä tosi hyvä menokin sen mitä meillä baarilla pari keikkaa veti. Noi stemmatkin osuu livevedoksi tosi tiukasti kohdalleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen polttanut itseni näköjään vain paikallisesti. Oikeassa rintamuksessa läntti, oikeassa lavassa läntti ja keskellä selkää läntti. Ttu mä oon hyvä tässä :D

Jjjjjjep! Kun on tarpeeksi kauan auringossa musta hihaton päällä, niin ilman paitaa näyttää kuin olisi valoinen hihaton päällä :thumbs:

Noi oli eilen soittelemas tos yhdes kadunkulmas kun olin lähdössä kotiin. Oisin jääny kuunteleen, mutta bussi lähti 5min päästä, joten ei ehtiny. MM-kisojen aikaan olivat myös Pasilan huitteilla rämpyttelemässä. Hauskoja veikkoja.

Noi oli eilen soittelemas tos yhdes kadunkulmas kun olin lähdössä kotiin. Oisin jääny kuunteleen, mutta bussi lähti 5min päästä, joten ei ehtiny. MM-kisojen aikaan olivat myös Pasilan huitteilla rämpyttelemässä. Hauskoja veikkoja.

Mäkin bongasin Vapianoa vastapäätä tän popoon eilen illalla. Oli isosti yleisöä ja varsin villiä settiä renkuttivat menemään :-)

Back
Ylös Bottom