Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoo, niin se perjantai vaan koitti tälläkin viikolla!

Mahtavaa! :dance: Jännä kun aloin kurkkimaan herätyskelloa jo joskus kuuden jälkeen eikä jaksanu makoilla edes seiskaan asti. :D

Mulla puskee post-traumaattista. Joutuu ehkä lähtee kohta terassille.

Itellä meni yllättävän pitkä aika tuolla. Jotenkin tykkään enempi Espoon Ikeasta ku tuosta Vantaan versiosta.
Croisantti, tee ja hodari maistuivat kyll. Tonne oli tullu jotain irtokarkkejakin, ni piti niitäki kokeilla.
Onneksi mulla oli mukana vaan yksi pyörälaukku, muutoinhan olisi tullut jotain heräteostoksia mukaan :D

Perjantaina piha ovet potkaistaan auki ja kaupunki on kirkkaana! Vai miten se meni :) Vielä 7h 20min palkallista puhelimen näpyttelyä ja vapaus koittaa taas muutamaks päiväks :):)

Mulla on viiden kilon pääs. En tosin taida päästä tavoitteeseeni ikinä!

Samaa vikaa ku vokotilla, mut eiks naisilla ole se viitisen kiloa liikaa ;D
Tuntuu jotenkin hitaalta tää perjantai, nii hitaalta et meinasin kirjottaa maanantai. Olen ilmeisesti nukkunut koko viikonlopun mielestäni jo ohi.

Mä meinaan tänään syyä pitsaa ja nautiskella olutta. Ja tietysti kuunnella rok ään rollia. Käytän myös jalkoja polkemalla polkaisupyörällä huvittelualueelle.

Samaa vikaa ku vokotilla, mut eiks naisilla ole se viitisen kiloa liikaa ;D

En usko että sama. Mä siis tavottelen painonnousua, muttei tahdo nousta. Heti jos ote vähäki herpaantuu niin paino lähtee tippumaan.

Tänään kyl on harvinaisen hyvä perjantain. Mikään ei vituta ei ahista ja aurinko paistaa:P Ehkä jopa tänään vois sen kunniaks mennä syömään lounaan jonnekin keskustaan!

Huh, kahden vuoden kovan yrityksen jälkeen sain vihdoin lähetettyä kotivakuutuksesta tarjouspyynnön. Eli eka lähetetty, jäljellä olis vielä muuutama..huoh. Aika tuurilla kyllä päässy tässä ku ei oo kämppä ikinä palanu tms. vahinkoja tullu. Aika aikuistuu ja alkaa murehtimaan.

Huh, kahden vuoden kovan yrityksen jälkeen sain vihdoin lähetettyä kotivakuutuksesta tarjouspyynnön. Eli eka lähetetty, jäljellä olis vielä muuutama..huoh. Aika tuurilla kyllä päässy tässä ku ei oo kämppä ikinä palanu tms. vahinkoja tullu. Aika aikuistuu ja alkaa murehtimaan.

Siiiiiiiiiiiis mitä? Sulla ei ole ollu minkäänlaista kotivakuutusta? On sit ehkä aikakin hommata...

Eihän mulla oo omaisuuttakaan muuta kuin itseni? Kaupungin vuokrakämppä?

Niin no, jos et omista mitään niin eihän sitä sitte. Mut niitä vakuutuksien hintoja kannattaa kyllä vertailla, ainakin noiden moottorivempeleiden kohdalla löytyy aika suuria eroja.

Onneks mul ei oo moottorivempelettäkään. Tosin, jos mulle 50 kuutioinen mopo tulee niin sen vakuutukset tulee olemaan teidän isojen koneiden ja autojen vakuutusten rinnalla helllkutin pieniä :)

Mä tajusin pari vuotta sitte että mit vitu. Mulla on joku kuppanen henkivakuutus mutta ei tapaturmasellasta. Mikäs järki siinä on?! Lopetin henkivakuutuksen, otin siitä rahat itelle ja hommasin tapaturmavakuutuksen. Nyt ei ookaa sit viime aikoina ihan niin paljoo sattunu juhaa leukaan ku on tommonen vakuutus.

Onneks mul ei oo moottorivempelettäkään. Tosin, jos mulle 50 kuutioinen mopo tulee niin sen vakuutukset tulee olemaan teidän isojen koneiden ja autojen vakuutusten rinnalla helllkutin pieniä :)

Äläkä hanki semmosia. Ikinä. Se mopo on hyvä, ylettyy jopa sulla jalat maahan sen päältä.

Back
Ylös Bottom