Daiina
Blondeista blondein
Hoo, niin se perjantai vaan koitti tälläkin viikolla!
Mahtavaa! :dance: Jännä kun aloin kurkkimaan herätyskelloa jo joskus kuuden jälkeen eikä jaksanu makoilla edes seiskaan asti. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoo, niin se perjantai vaan koitti tälläkin viikolla!
Mulla puskee post-traumaattista. Joutuu ehkä lähtee kohta terassille.
Samaa vikaa ku vokotilla, mut eiks naisilla ole se viitisen kiloa liikaa ;D
Huh, kahden vuoden kovan yrityksen jälkeen sain vihdoin lähetettyä kotivakuutuksesta tarjouspyynnön. Eli eka lähetetty, jäljellä olis vielä muuutama..huoh. Aika tuurilla kyllä päässy tässä ku ei oo kämppä ikinä palanu tms. vahinkoja tullu. Aika aikuistuu ja alkaa murehtimaan.
En usko että sama. Mä siis tavottelen painonnousua, muttei tahdo nousta. Heti jos ote vähäki herpaantuu niin paino lähtee tippumaan.
Siiiiiiiiiiiis mitä? Sulla ei ole ollu minkäänlaista kotivakuutusta? On sit ehkä aikakin hommata...
Eihän mulla oo omaisuuttakaan muuta kuin itseni? Kaupungin vuokrakämppä?

Huh, kahden vuoden kovan yrityksen jälkeen sain vihdoin lähetettyä kotivakuutuksesta tarjouspyynnön. Eli eka lähetetty, jäljellä olis vielä muuutama..huoh. Aika tuurilla kyllä päässy tässä ku ei oo kämppä ikinä palanu tms. vahinkoja tullu. Aika aikuistuu ja alkaa murehtimaan.
Onneks mul ei oo moottorivempelettäkään. Tosin, jos mulle 50 kuutioinen mopo tulee niin sen vakuutukset tulee olemaan teidän isojen koneiden ja autojen vakuutusten rinnalla helllkutin pieniä![]()