Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eipä oo tullu pantua munaa suuhun vielä tänä aamuna.

Mä olin pyörälenkillä duunikaverin kanssa- siinä vasta kovakuntoinen mies!

Polkiko kovaa?

- - - Updated - - -

Oispa pekonia. Pitää varmaan lauantaiksi paistaa pekonia ja munakokkeli punaisella maidolla
Pitäs kehitellä jotain syötävää sunnuntaiksi, ehkä teen vihdoin sen marenkikakun. Ei vaan yhtään ideaa mitä mie laitan siihen päälle :D

Pekoni on niin käsittämättömän hyvää, toisinaan pitää herkutella aamuisin. Mul oli pekonia, munaa ja tuoretta ananasta. + rahka :D

Mää olen toi suuri kivilohikäärme, huamenta vaan!

Naapurin koira jakso taas räkyttää läpi yön ja raapia ulko-ovea. Stressaava elämä silläkin kapistuksella. Elokuukin lähestyy selvästi kun näin jo unia oppilaista. Asuin siellä koululla, huhhuh. Melekosta. Nyt pitäis paistella ne pekonit ja lähtee kuskiksi Ikeaan. Siel on kuulema univiikot, voin siis jäädä näyttelyosastolle elbaamaan ku kaveri kiertää hakemas tavaransa.

Ai hitto, Ikeaan mun pitikin mennä kun siellä on tosiaan peitot ja tyyny halvennuksella. Tää on aina vaan sama ongelma kun ei oo autoa/ajokorttia ja pitää ruinata kaverilta kyyti. Ei sinne millään Ikea-bussilla voi mennä kun kuitenkin tulee ostettua hyvässä lykyssä niiden peittojen ja tyynyjen lisäks joku Jukkapalmu :D

Mulanista, eikös? Pitäisikin joku päivä taas katsoa se, ehdoton lemppari Disney-leffoista!

Jep! Yks parhaista, ehottomasti. On mulla koneellaki ni voin tasaisin väliajoin testata vieläkö kaikki vuorosanat on hallussa.

Ai hitto, Ikeaan mun pitikin mennä kun siellä on tosiaan peitot ja tyyny halvennuksella. Tää on aina vaan sama ongelma kun ei oo autoa/ajokorttia ja pitää ruinata kaverilta kyyti. Ei sinne millään Ikea-bussilla voi mennä kun kuitenkin tulee ostettua hyvässä lykyssä niiden peittojen ja tyynyjen lisäks joku Jukkapalmu :D

Jonku horsman se toi kaveriki sieltä aiko ostaa. Ne on aina vähä konstikkaita kavereita kuljettaa.

Katselen asuntoa Manhattanilta. Vaikuttaa tyyriiltä.

Voit tulla punkkaan minun Central Parkin kämpille sitten, kun olen käynyt tekemässä Trumpin työttömäksi.

Get an education, they said. You'll get a job, they said.

Kyllä on vaikeaa taas rakennusalan työnhaku...

Haet aika outoon aikaan duunia? Heinäkuu on lomakuukausi rakennusalalla, niin itse ainakin odottelen suosiolla ensi kuuhun, jotta päättävät elimet tulevat lomilta, ja sitten vasta jatkan yritysten puhelupommittamista.

Voit tulla punkkaan minun Central Parkin kämpille sitten, kun olen käynyt tekemässä Trumpin työttömäksi.
Kuulostaa suunnitelmalta. Harmi, etten ole lukenut paria kurssia enempää rahoitusta. Muutenhan pakettiin kuuluis vielä tonne finanssimaailmaan työllistyminen. Oikeastihan mua ei täältä varmaan Tamperetta kauemmaksi saa kovin hevillä...

Haet aika outoon aikaan duunia? Heinäkuu on lomakuukausi rakennusalalla, niin itse ainakin odottelen suosiolla ensi kuuhun, jotta päättävät elimet tulevat lomilta, ja sitten vasta jatkan yritysten puhelupommittamista.

Hakenut aktiivisesti kesäkuun alusta asti... Eipä ole juurikaan paras aika mutta pakko se on yrittää. Amk pääsy jäi yhdestä pisteestä kiinni, niin pitää vuodeksi keksiä jotakin.. :mad:

Hakenut aktiivisesti kesäkuun alusta asti... Eipä ole juurikaan paras aika mutta pakko se on yrittää. Amk pääsy jäi yhdestä pisteestä kiinni, niin pitää vuodeksi keksiä jotakin.. :mad:

Joo, usko pois, tilanne paranee syksyllä. Nyt rakennusaloilla rullaa kesätyöntekijät, jotka on valittu jo alkuvuodesta, ja nämä tyypit lopettavat joskus elokuun aikana, jonka jälkeen firmat alkavat miettiä kokopäivätyöntekijöiden rekryjä. Tsemppiä työnhakuun.

Menis ny tää flunssa jo ohi... Kelitki lämpiää ja tää vaa pärskii, niistää ja yskii. Ei oo reilua :P

Tänään jos töissä kävis ja yks rokote pitäs taas käydä ottamassa.

Flunssako sut on piilossa pitäny? Vai onko sulla hyvä hoitsu siellä ettei jouda kirjoittelee? :rolleyes:

Samoin pitäis jaksaa jolkotella työpaikan salille. Samalla vois käydä hakemassa UPSin paketin. On siinäki taas homma ku olivat käyneet maanantaina ja tiistaina koettamassa tuoda pakettia. Ei mitään ennakkotietoa vaan soittivat jälkikäteen että: "Hei, yritettiin tuoda pakettia, mutta siellä ei ollu ketään kotona." No en kai minä lomalla kotona ole joskus 4-5 aikaan iltapäivästä ikinä jossei ole kukaan mitää ilmoittanu, harvoin edes normaalina arkenakaan. No ohjasin että vievät työpaikalle kun sielläkin päivittäin juoksevat. Hiton tyhmää toimintaa tuollanen kun kerta numerokin heillä on. Soittasivat ennenku ovat tuomassa pakettia niin tarttis turhaa heidänkää laukkoa jos en kotona ole, ja kun ei ilmoiteta mitään niin mistä sitä tietää ollakaan.

Mie pelästyin et munat ois ollunna löysiä, mutta olivat sittenkin eilen jo hoideltu koviksi. Siellä ne kaapissa nöpöttivät kylmettyneinä.

Hitto ku ei päikkärit maita. En nukaha. Tää on niin first world painia.

- - - Updated - - -

Oon ihan valmista kairaa tv-kokiksi!

Korjasin.

Back
Ylös Bottom