Miten munat voi tänä aamuna?
eipä oo tullu pantua munaa suuhun vielä tänä aamuna.
Mä olin pyörälenkillä duunikaverin kanssa- siinä vasta kovakuntoinen mies!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eipä oo tullu pantua munaa suuhun vielä tänä aamuna.
Mä olin pyörälenkillä duunikaverin kanssa- siinä vasta kovakuntoinen mies!
Oispa pekonia. Pitää varmaan lauantaiksi paistaa pekonia ja munakokkeli punaisella maidolla
Pitäs kehitellä jotain syötävää sunnuntaiksi, ehkä teen vihdoin sen marenkikakun. Ei vaan yhtään ideaa mitä mie laitan siihen päälle :D
Polkiko kovaa?
Mää olen toi suuri kivilohikäärme, huamenta vaan!
Mulanista, eikös? Pitäisikin joku päivä taas katsoa se, ehdoton lemppari Disney-leffoista!
Ai hitto, Ikeaan mun pitikin mennä kun siellä on tosiaan peitot ja tyyny halvennuksella. Tää on aina vaan sama ongelma kun ei oo autoa/ajokorttia ja pitää ruinata kaverilta kyyti. Ei sinne millään Ikea-bussilla voi mennä kun kuitenkin tulee ostettua hyvässä lykyssä niiden peittojen ja tyynyjen lisäks joku Jukkapalmu :D
Katselen asuntoa Manhattanilta. Vaikuttaa tyyriiltä.
Get an education, they said. You'll get a job, they said.
Kyllä on vaikeaa taas rakennusalan työnhaku...
Kuulostaa suunnitelmalta. Harmi, etten ole lukenut paria kurssia enempää rahoitusta. Muutenhan pakettiin kuuluis vielä tonne finanssimaailmaan työllistyminen. Oikeastihan mua ei täältä varmaan Tamperetta kauemmaksi saa kovin hevillä...Voit tulla punkkaan minun Central Parkin kämpille sitten, kun olen käynyt tekemässä Trumpin työttömäksi.
Voit tulla punkkaan minun Central Parkin kämpille sitten, kun olen käynyt tekemässä Trumpin työttömäksi.
Haet aika outoon aikaan duunia? Heinäkuu on lomakuukausi rakennusalalla, niin itse ainakin odottelen suosiolla ensi kuuhun, jotta päättävät elimet tulevat lomilta, ja sitten vasta jatkan yritysten puhelupommittamista.

Hakenut aktiivisesti kesäkuun alusta asti... Eipä ole juurikaan paras aika mutta pakko se on yrittää. Amk pääsy jäi yhdestä pisteestä kiinni, niin pitää vuodeksi keksiä jotakin..![]()
Menis ny tää flunssa jo ohi... Kelitki lämpiää ja tää vaa pärskii, niistää ja yskii. Ei oo reilua :P
Tänään jos töissä kävis ja yks rokote pitäs taas käydä ottamassa.

Oon ihan valmista kairaa tv-kokiksi!