Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stoccolmis oliki kivaa. Sinne vois vaikka muuttaa.
onhan se kiva kaupunkiaina, kerta toisensa jälkeen...
Nii, kääntäkää nyt sitä puukkoa kyljessä vaa.. :jahas:
emmää, mä vien lapset elukkatarhaan, emmä tiedä onko toi edes mitenkään rentouttava loma mulle :D
Nii, kääntäkää nyt sitä puukkoa kyljessä vaa.. :jahas:
Hyvin alkoi tääki aamu. En kehannut sit sormineen notaa kananmunaa kiehuvaan veteen, koska eilen se kananmuna hajosi. Päätin sitten tänään nostaa semmosilla grillipiheillä sen kananmuna.... lopputulos oliki rikkoutunut kananmuna pöydällä!
Luuletko että mä olin sielä naisseuras. En ollu. En käännä.
Hyvin alkoi tääki aamu. En kehannut sit sormineen notaa kananmunaa kiehuvaan veteen, koska eilen se kananmuna hajosi. Päätin sitten tänään nostaa semmosilla grillipiheillä sen kananmuna.... lopputulos oliki rikkoutunut kananmuna pöydällä!
Oletko koskaan kokeillut lusikkaa? Tai kuten elsukin sanoi, laita munat kylmään veteen..
- - - Updated - - -
miksi se muna piti kiehuvaan veteen nostaa? Mä laitan ne munat aina kylmään veteen...

miksi se muna piti kiehuvaan veteen nostaa? Mä laitan ne munat aina kylmään veteen...
Mie olin aika tyytyväinen ku heräsin pari minuuttia ennen kelloa. Tykkään paljon enempi aamuista jolloin herää itse.
Ois silti kiva herätä myöhemmin ku viideltä. Eiköhän tätä vielä jaksa "kärsiä" noin kuukauden ajan.
Jos munukan laittaa kylmään veteen niin kuoret lähtee helpoimmin hiltillä irti.
Ei sillä veden lämpötilalla oo vitunkaan väliä. Kyse on kananmunan tuoreudesta. Mitä tuoreempi muna, sitä vaikeemmin kuoret irtoo.
Elä hermostu!
Te saatte tänään selkäänne.
Okei :(