Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

emmää, mä vien lapset elukkatarhaan, emmä tiedä onko toi edes mitenkään rentouttava loma mulle :D

Minut voisi viedä elukkatarhaan ja jättää sinne johonkin tyhjään häkkiin..

Olenhan minä aikamoinen apina, paitti etten osaa hyppiä ja kiipeillä. Menisin hyvin kyllä laiskiaisestakin jos jaksaisin roikkua puun oksalla..

Hyvin alkoi tääki aamu. En kehannut sit sormineen notaa kananmunaa kiehuvaan veteen, koska eilen se kananmuna hajosi. Päätin sitten tänään nostaa semmosilla grillipiheillä sen kananmuna.... lopputulos oliki rikkoutunut kananmuna pöydällä!

Hyvin alkoi tääki aamu. En kehannut sit sormineen notaa kananmunaa kiehuvaan veteen, koska eilen se kananmuna hajosi. Päätin sitten tänään nostaa semmosilla grillipiheillä sen kananmuna.... lopputulos oliki rikkoutunut kananmuna pöydällä!

Oletko koskaan kokeillut lusikkaa? Tai kuten elsukin sanoi, laita munat kylmään veteen..

- - - Updated - - -

Luuletko että mä olin sielä naisseuras. En ollu. En käännä.

Sä sentää uskalsit yksin lähtä, mä en.

miksi se muna piti kiehuvaan veteen nostaa? Mä laitan ne munat aina kylmään veteen...

miksi se muna piti kiehuvaan veteen nostaa? Mä laitan ne munat aina kylmään veteen...

Jos haluu keittää, kuten minä, kuuden minuutin munia niin se ruoka-aines on laitettava sinne vasta ku vesi kiehuu.

Mie olin aika tyytyväinen ku heräsin pari minuuttia ennen kelloa. Tykkään paljon enempi aamuista jolloin herää itse.
Ois silti kiva herätä myöhemmin ku viideltä. Eiköhän tätä vielä jaksa "kärsiä" noin kuukauden ajan.

Meikäkin heräsi ihan noin 10min ennen herätystä, ja taputin itseäni selkään. Pistin herätyksen pois, ja ajattelin nousta, kun olen hetken aikaa maannut sängyllä. Noh, olin nukahtanut kuin katkaisijasta ja heräsin 30min päästä uudelleen. Taas ajattelin, että kai minä voisin hetken makoilla, ja nukahdin uudelleen saman tein. Lopulta heräsin noin 1,5h herätyksen jälkeen.

Taitoni aamu-unisuuteen ovat back.

Joo ei mitään. Tämä kananmunan keittäminen ja kuorien irtoaminen on ollut minulle aina traumatisoiva tapahtuma. Luulin keksineeni ratkaisun tuolla että laitan kuumaan veteen.
Olen re'ittänyt munan, olen holvannut niitä kylmässä vedessä keittämisen jälkeen, olen yrittänyt murtaa kuoren molemmista päistä ja sivusta. Olen murtanut kuoren tiskipöydän kanteen, kulhon nurkaan, lusikalla, haarukalla, toisella kananmunalla ja omalla otsallani. Ei auta jos se kuori on päättännä olla valkuaisessa.

Ilmeisesti pitää alkaa kellottaa munien keittäminen + se kuinka kauan ne on sitten siinä kylmässä vedessä.

Vittuperkele

Back
Ylös Bottom