Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mäkin voisin ratsastaa :D

Tuu vaa.

Mulla ei ole heppaa kyllä.. :rolleyes:

Voi hitto et mulla on huonot jutut, taso senkun laskee vaan :face:

Eipä tuota tiijä viel. Riippuu siitä notta millon oot lähössä sinne tsekkeihin ja millon nä tuut takas. Meillä ko tahtoo olla nyt "vähän" kiirusta. Josko joku leffa taas vai jottai muuta hupia?

Viikon päästä perjantaina mä lähen ja Suomeudun taas 17.8. lauantaina. Voi teitä kiireisiä hulluja (:D), täytyy kattoo jos jottain ehtisi ennenkö lähen. Vaan jos ei, ni sitte me näämme kentällä kun aika on!

Viikon päästä perjantaina mä lähen ja Suomeudun taas 17.8. lauantaina. Voi teitä kiireisiä hulluja (:D), täytyy kattoo jos jottain ehtisi ennenkö lähen. Vaan jos ei, ni sitte me näämme kentällä kun aika on!

Juu no nii no. niin no. Toki oon ihan normisti ensi viikonki duunissa et vapaille pääsen sillo ens viikon pe ja noin pitkälle ko 17.8 met emme vielä tiedä millään. Paska kristallipallo ni ei sillä nää ees huomiseen :(

Jos vaikka noilla ylityö rahoilla sitte ostais uuen ja ihan laadukkaan. Tai sit nepalin lapsille pistän, en oo ihan viel päättäny siitä.

Laita Nepalin lapsille. On sitte mukavampi mieli. Shanti. :haart: Ei se kristallipallo oo niin kiva, kyllä se huominen sieltä aina kuitenkin tulee. Ja jännempää on kun ei aina tiiä mitä tapahtuu.

mun toinen nimi on ahne :D
Mun on Johannes :( Mut jos mietitään tota sanaa ahne... mitä se meille merkitsee. Joku sen käsittää rahana, sen puutteena ja haluna. Toinen sitten taas seksuaalisessa mielessä notta pidät molemmista sukupuolista ja kaikki mitä näet on saalista sukupuolesta riippumatta. Minä ehkä tyytymättömyytenä.

Jännä sana se kuitenkin on.....

Mutta ymmärrän kyllä :kippis1: Ja onhan duunissa jopa ihan kivaaki.

Ahne Lihanrakastaja olkoon intiaaninimesi.

Edit. Munkin jutut paranee illan myötä. En kyllä tiedä kuka se munkki on..

Laita Nepalin lapsille. On sitte mukavampi mieli. Shanti. :haart: Ei se kristallipallo oo niin kiva, kyllä se huominen sieltä aina kuitenkin tulee. Ja jännempää on kun ei aina tiiä mitä tapahtuu.

No se on sitte päätetty. Lapsille siis <3 <3 :haart::haart::haart:

- - - Updated - - -

Ahne Lihanrakastaja olkoon intiaaninimesi.

Moon melko varma et jossain on moinen pitsaki tarjolla, saattaa tosin olla et nälissäni tässä vaan hourailen omiani.

Back
Ylös Bottom