Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jään odottamaan. Joku Pierevä Koira sieltä tulee kuitenkin.

Täysin totta. Itsekseen heräily on rauhallinen ja miellyttävä tapahtuma, kellonsoittoon jos herää niin päivä on pilalla välittömästi.Mie olin aika tyytyväinen ku heräsin pari minuuttia ennen kelloa. Tykkään paljon enempi aamuista jolloin herää itse.
Ois silti kiva herätä myöhemmin ku viideltä. Eiköhän tätä vielä jaksa "kärsiä" noin kuukauden ajan.
Täysin totta. Itsekseen heräily on rauhallinen ja miellyttävä tapahtuma, kellonsoittoon jos herää niin päivä on pilalla välittömästi.
How depressing is that?
Stoccolmis oliki kivaa. Sinne vois vaikka muuttaa.
aina, kerta toisensa jälkeen...Ruotsi on mun mielestä kaikkiaan aika kiva paikka asua. Tosin ite asuin siellä oman hetkeni pienessä kaupungissa, joten ei oo kokemusta isommista. Se kuitenkin teki muhun lähtemättömän vaikutuksen.Stoccolmis oliki kivaa. Sinne vois vaikka muuttaa.
Hoitoala? Duunia ainakin piisaa hamaan hautaan asti.Kaks ja puol tuntii oltu töissä ja fiilis on jo nyt sellananen että koko päivä olis jo ollut...
Keksikääs mulle uus ammatti rakennusalan tilalle!