Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sunnuntait ovat liian tylsiä päiviä. Tässä illalla olen treenaillut kieliä ja tehnyt duunihommia, kun en ole muutakaan keksinyt. Kaveritkin vaan haluavat hengata himassa.

Nekin joskus eksyvät sen oman manttaalinsa ulkopuolelle rähisemään. Itehän tietysti tyttölapsena aika hyvin pysyin noiden rähinöiden ulkopuolella (omat teinirähinät asia erikseen), mutta sen muistan kun joskus Tuiskulan pihalla jouduin aivan vahingossa johonki Toholampi-Sykäräinen -joukkorähinän keskelle. Se oli tosi kivaa. Not. Onneks net oli kaikki minua isompia niin pääsin kainalon alta pois tilanteesta.
Tuiskulassa joskus muutaman kerran käväsin, mutta eipä se oikein napostellu :D Eihän Sykäräisissä ees asu juuri ketään, tuskin sieltä kovin suurella volyymilla tullaan tappeleen oikein Nivalaan asti?

Musiikkia lisää.

Vuonna 2007 muusikko Kari "Näkä" Närhi teki kappaleen "Avoin Kirje" vakavaa masennusta sairastavalle tyttärelleen. Laulussa Kari kertoi, ettei halua menettää tytärtään. Tuolloin kaikki näytti vielä hyvältä. Kuunneltuaan levyn tytär lähetti isälle tekstiviestin: "Et sä mua menetä"

Mutta elämässä kaikki ei mene niin kuin toivoisi. Tia teki itsemurhan sairaalassa 18-vuotiaana. Tian nuori elämä päättyi maanantaina 17.11.2008.
Noin luki biisin tiedoissa, riipasee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On nää pimenevät kesäillat vaan jotenkin lohduttomia. Oon kuunnellu vanhaa musiikkia ja synkistelly ja pohtinu reeniasioita. Alotetaanpa sitte ensi viikko kokeilemalla 1-jakosta tälle paskasäkille, jota joku voisi virheellisesti vartaloksikin luulla.

Nää on kyllä hienoja nää sunnuntait. Koko päivä aikaa pohtia huonon olon tukemana omaa turhaa elämäänsä. Samalla odottaen oravanpyörään paluuta. Eput soi ja nostalgia jyllää..

Tää tuntuu jotenki väärältä, että mulla alkaa vajaa tunnin päästä viikonloppu. Ei oo taas mitään tekemistä salilla käymisen lisäksi. Pitäis varmaan hankkia lisää harrastuksia.

Huomenta! Mukava kerrankin herätä uuteen viikkoon täysin virkkuna. :hyper: Näin se elokuuki lähestyy jo uhkaavasti. :wtf:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jahas vois viikon verran treenata pelkkiä satasia, pari-kolme sarjaa isot lihakset, yksi sarja pienille eli liki kaikille jäsenille. Oksu tulee vähemmälläkin. Ja aivan oikein 100 toistoa, lähdetään semmosesta kasimaksimista ja kaverit tiputtelee äijän heiketessä levyjä. Lopussa prässätään tyhjällä kelkalla ja pohditaan tekemättömiä syntejä. Eikä tietty siinä kaikki, turha sitä nyt kesken on huilimaan lähteä, hackilla ja etureisiojennuksilla sama homma.

Onneksi elokuu lähestyy muuten, valo taivaalla sammu ollenkaa.

Wohoo, irtisanouduin! Nyt on loppu sosiaalialan leikit. Toi on toi sali tehny musta niin suorasukasen etten jaksa enää lässyttää. Nyt haetaan vaan perusduunia. Ah mikä fiilis, taakka pudonnu.
Tänään reissua crocksikauppaan, duunarilla pitää olla hyvät työbuutsit.

Tasan 2 viikkoa lomaa jäljellä :(

Sama. Mutta mulla onkin vasta 2 viikkoa allakin, toisin kuin eräällä...

Sama. Mutta mulla onkin vasta 2 viikkoa allakin, toisin kuin eräällä...

no joo, oonhan mä nyt lomaillu jo 5-viikkoa. Seuraava loma onkin sitten joulukuussa(2-viikkoa)

Nyt mulla on 3 litraa herneitä, pari kiloa mansikoita, uudet conversen tennarit (löysin täysin mustat tennarit 40 eurolla alesta, onneksi en kk takaperin ostanut noita 80 euron hintaan)
Tarttis lähtee salillekkin, kun on tullut lorvailtua 2 päivää...

Back
Ylös Bottom