No voihan, varsinkin kolmannelle naiselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohtori hyvä, ei ole hyväksi tehdä noin paljon töitä. Eihän kukaan haluaisi kahvihuuruissa tärisevälle tohtorille? Millon alakaapi loma?
Loma alakaapi about 4vk päästä. Lokakuussa sitten vielä lisää pikku pätkä. Jumankauta täällä on oikein kuvia maukkaista huurteisista ja mun pitää oottaa ens viikonloppuun, että pääsee maistamaan.Nyt on vähän pakko, kun seniorit saa valita lomansa ensin. "Junioreille" jää sitten jämät. Ja kesä on meidän alalla aika huisketta, kun ihmiset teloo itteensä. Ilman kahvia mä vasta tärisenkinLoma alakaapi about 4vk päästä. Lokakuussa sitten vielä lisää pikku pätkä. Jumankauta täällä on oikein kuvia maukkaista huurteisista ja mun pitää oottaa ens viikonloppuun, että pääsee maistamaan.
Minä ajattelin olla aivan nätisti viikon päästä Suokissa. Tai mistä sitä taas tietää. Yritähän nyt sitten jaksaa edes sen kahvin ja tulevan viikonlopun huurteisten voimin!Voi olla, että väsymyksellä on oma kortensa kannettuna kekoon, mutta en kyllä nää mitään giffiä.
Syksy tulloo, kuret huutaa järven rannalla.

Kurjet? Vai kureliivit? :D
Jees, 10 h unet takana, välillä sai nukkua ja pyöriä niin levottomasti kuumehoureissa. :D Jospa tää olo alkais tästä jo parantummaan pikkuhiljaa, et pääsee urheilemmaan jossain vaiheessa.![]()