Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuon voin ottaa lähes hek.koht. loukkauksena. Oon meinaan syntyjään Paulin napurista.

Perkele, kesä yllätti autoilijan kun on näköjään menny vipit umpeen. Aiemmin on tullu muikkariviesti Mikeltä mut ilmeisesti niitä ei enää tule...

Mä oon sanonu joskus etten ota koiraa enää ikinä. Johtuen ex akasta. No nyt on otettu, mopsi ollut viikon ajan talossa.

Naiset ja lapset tekee elämästä helkatin haastavaa, mutta palkitsevaa :D

Tohtori hyvä, ei ole hyväksi tehdä noin paljon töitä. Eihän kukaan haluaisi kahvihuuruissa tärisevälle tohtorille? Millon alakaapi loma?

Nyt on vähän pakko, kun seniorit saa valita lomansa ensin. "Junioreille" jää sitten jämät. Ja kesä on meidän alalla aika huisketta, kun ihmiset teloo itteensä. Ilman kahvia mä vasta tärisenkin :) Loma alakaapi about 4vk päästä. Lokakuussa sitten vielä lisää pikku pätkä. Jumankauta täällä on oikein kuvia maukkaista huurteisista ja mun pitää oottaa ens viikonloppuun, että pääsee maistamaan.

Se olis huomenna reissu takasin Tampereelle.. Sitten voikin alkaa miettimään mihin sitä loppulomalla reissaaki..?

Nyt on vähän pakko, kun seniorit saa valita lomansa ensin. "Junioreille" jää sitten jämät. Ja kesä on meidän alalla aika huisketta, kun ihmiset teloo itteensä. Ilman kahvia mä vasta tärisenkin :) Loma alakaapi about 4vk päästä. Lokakuussa sitten vielä lisää pikku pätkä. Jumankauta täällä on oikein kuvia maukkaista huurteisista ja mun pitää oottaa ens viikonloppuun, että pääsee maistamaan.

Pääasia kuitenkin kai, että töitä piisaa? :) Minä ajattelin olla aivan nätisti viikon päästä Suokissa. Tai mistä sitä taas tietää. Yritähän nyt sitten jaksaa edes sen kahvin ja tulevan viikonlopun huurteisten voimin!

Jaan teille tämän erittäin hauskan giffin.
1252071857.gif

Syksy tulloo, kuret huutaa järven rannalla.

Kurjet? Vai kureliivit? :D

Jees, 10 h unet takana, välillä sai nukkua ja pyöriä niin levottomasti kuumehoureissa. :D Jospa tää olo alkais tästä jo parantummaan pikkuhiljaa, et pääsee urheilemmaan jossain vaiheessa. :)

Back
Ylös Bottom