Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl on elämä mennyt elsulla kurjuuvvveksi ko ei voi kalajootella.
Tiiä vaikka viunaaki tänää... hmmm

ei se elämä kurjaa ole ilman alkoholia
Luotin väärin. Tästä tuli ihan **ska päivä.Hyvä päivä tulee, luotan siihen.![]()
Ompas! Mikä on parempi fiilis ku nousuhumala erinomaista rokkia kuunnellessa? Kysyn vaan.
Ostaisit niilläki rahoilla olutta! Se on sentään terveellistä.
Ei miehen tarvii osata ryyppäämistä ollenkaan.
Oot sen verran märkä täti omasta takaa? Enkä nyt tarkoita sitä märkää tässä nyt ollenkaan.
Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin.
Toisaalta, jos aattelis, että se osaa ryypätä silleen ihmisiks. Sehän ois ihan hyvä. Jos toinen vaihtoehto siis olis, että se ei osaa ja menee aina ihan überöveriks.Ei miehen tarvii osata ryyppäämistä ollenkaan.
Toisaalta, jos aattelis, että se osaa ryypätä silleen ihmisiks. Sehän ois ihan hyvä. Jos toinen vaihtoehto siis olis, että se ei osaa ja menee aina ihan überöveriks.
Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin. Mutta ku vetää perinteiset rehelliset perseet nii kukaa ei ihmettele mitää.