Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl on elämä mennyt elsulla kurjuuvvveksi ko ei voi kalajootella.

Tiiä vaikka viunaaki tänää... hmmm

No mikäpä se siinä nuuskassa niin nyppii? Ei se varmaan oo yhtä epäterveellistä ku esmes savukkeet tai mäkin nugetit. Ei edes aiheuta syöpää, lisää riskiä 0.0002-0.002% ja jos mä siihen kuolen niin antaa mennä. Hampaat ja ikenetki pysyy terveenä ku niitä jaksaa harjata ja kurlata suuvesiä.

Ompas! Mikä on parempi fiilis ku nousuhumala erinomaista rokkia kuunnellessa? Kysyn vaan.

Ilmankos oon onneton..

Hymyily selvinpäin on teeskentelyä. Nauraminen on petos. Hauskanpito on rikos.

Ostaisit niilläki rahoilla olutta! Se on sentään terveellistä.

Ee, mää aattelin vähä taukoo pitää tuosta kaljan juonnista. Se ois vähä ikävää jos ottaisin illalla nuuskan sijasta KALJAA kun katon leffaa :D Vois olla, että nyt ku tuloksia haluan salilla, nii saattas olla joitahi nekatiivisia vaikutuksia jokailtaisella kaljottelulla. Muutenki oon pyrkiny vähentää juomista.

Palautusjuomaa, palautusjuomaa. Naisetkaa ei tykkää miehestä joka ei ryyppää niinku miehet.

Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin. Mutta ku vetää perinteiset rehelliset perseet nii kukaa ei ihmettele mitää.

Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin.

No mä en ainakaan valittais, koska oon itekin pääasiallisesti. Oon vaan niin umpihullu ja puhelias, ettei ihmiset aina huomaa, että oon selvä :D

Ei miehen tarvii osata ryyppäämistä ollenkaan.
Toisaalta, jos aattelis, että se osaa ryypätä silleen ihmisiks. Sehän ois ihan hyvä. Jos toinen vaihtoehto siis olis, että se ei osaa ja menee aina ihan überöveriks.

Toisaalta, jos aattelis, että se osaa ryypätä silleen ihmisiks. Sehän ois ihan hyvä. Jos toinen vaihtoehto siis olis, että se ei osaa ja menee aina ihan überöveriks.

Mun mielestä jos ei osaa ottaa niin ei tarvii opetellakaan. Yleensä ne, jotka ei osaa ottaa sopivasti tai ylipäänsä käyttäytyä ihmisiksi juodessaan, ovat kuitenkin omasta mielestään helvetin fiksuja ja filmaattisia joten heidänhän ei tarvitse opetella yhtään mitään kun osaavat jo. Samojen ihmisten mielestä ne jotka ovat selvinpäin, ovat helvetin tylsiä/uskiksia/hulluja/alkkiksia/homoja/frigidejä/tiukkapipoja/takeyourpick.

Jos parin viinilasin juominenkin menee ryyppäämiseks, eli ei pysty tätä tekemään ilman että menee mopo rotkoon, niin parempi pysytellä kaukana viinasta. Koskee siis miehiä ja naisia. On oikeastaan mahdotonta edes puhua 'normaalista' alkoholinkäytöstä kun se merkitsee niin eri asioita eri ihmisille. Toisille se on joka viikkoinen pe-su rännitys ja toisille se pari lasia viiniä kuukaudessa.

Summa summarum. Voisin hyvin ottaa miehen, joka ei osaa ryypätä tai ei käytä alkoholia ollenkaan kuitenkin sillä ehdolla, että kaveri ei oo superniuho ja nillitä mun alkoholinkäytöstä (joka on säälittävän vähäistä).

Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin. Mutta ku vetää perinteiset rehelliset perseet nii kukaa ei ihmettele mitää.

+ Se on hanurista olla selvinpäin kun muut on kännissä.

E: pitäis kipasta lidliin hakee pitkästä aikaa grafenwalderia, se että juonko ne muualla vai himassa ei oo selvää vielä.

Cele vaikuttaisi olevan superniuho.

Ei hätää, sipsiä ja kaljaa. Ainoa ongelma on enää miettiä jaksaako peseytyä työviikon jäljiltä vai ei.

Back
Ylös Bottom