Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se tällai vammaiselle ole, kun ainoat aktiviteetit ulkosalla on melkein ihmisten toljottaminen ja kävelylenkit, ja molemmat on tällaisella kelillä vähän tyhjä arpa.

Linkataanyt nyt vielä musaa, niin kaikkia vituttaa, kun sivu latautuu hitaammin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei se tällai vammaiselle ole, kun ainoat aktiviteetit ulkosalla on melkein ihmisten toljottaminen ja kävelylenkit, ja molemmat on tällaisella kelillä vähän tyhjä arpa.

Linkataanyt nyt vielä musaa, niin kaikkia vituttaa, kun sivu latautuu hitaammin.

Mulle se on aivan sama kun en ulkona liikkuis kuitenkaan kun autolla. Örgh

Swallow the Sunista tuli tää mieleen. Niillä on tästä paskahko ooveri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lääkärireissu meni hienosti. Valittelin pistävää kipua alavatsassa ja kivesten seudulla/takana. Sain koko hoidon; kusireiän tsekkaus, kuulien hieronnan ja kaiken kruunas eturauhasen tunnustelu persereiän kautta. Onneksi tän kaiken hoiti sentään hyvännäköinen nainen. Huomenna uusiks!

Rupeshan se vihdoin satamaan. Tais tulla sittenkin lepopäivä, sillä ei nyt kauheesti houkuttele sateeseen lähteä polkemaan ja juoksukaan ei nyt jotenki innosta.

Rupeshan se vihdoin satamaan. Tais tulla sittenkin lepopäivä, sillä ei nyt kauheesti houkuttele sateeseen lähteä polkemaan ja juoksukaan ei nyt jotenki innosta.

Siellähän oli aivan lostava pyöräilykeli! Ihanan virkistävää, tuli vedettyä kunnon lenkki :)

Siellähän oli aivan lostava pyöräilykeli! Ihanan virkistävää, tuli vedettyä kunnon lenkki :)

Oli joo, mutta nyt tulee vettä kaatamalla ja mä en niinkään nauti sateessa polkemisesta. Ei nää mitään, kamat on kurassa ja lisäks on vähän liukastakin.

E: Ehkä se lepopäiväkään ei sinänsä haittaa kun edellisestä on jo kuitenkin viikko.

Olisi vissiin ohjelmassa koti-ilta, koska kyllä ne karhutkin välillä syö puolukoita, eikä aina remua. Siis tästä eteenpäin on koti-iltaa, koska ehdin jo käydä duunissa, ostamassa puhelimen ja kaverilla.

Sade mitään yksinään, mutta tuo 5m/s vastatuuli nyppii.

oli kyllä aikamoinen vastatuuli, kun pyöräilin motarin viereisellä pyörätiellä, mut sai vähän lisävastusta pyöräilyyn :)

- - - Updated - - -

Oli joo, mutta nyt tulee vettä kaatamalla ja mä en niinkään nauti sateessa polkemisesta. Ei nää mitään, kamat on kurassa ja lisäks on vähän liukastakin.

E: Ehkä se lepopäiväkään ei sinänsä haittaa kun edellisestä on jo kuitenkin viikko.

mä olen senverran mukavuudenhaluinen, että pyöräilen sateella vaan asfalttireittejä, kuivemmalla kelillä sitten kunnon maastoa :)

mä olen senverran mukavuudenhaluinen, että pyöräilen sateella vaan asfalttireittejä, kuivemmalla kelillä sitten kunnon maastoa :)

Joo en mäkään pyöräile ku asfaltilla, noilla 23mm maantiekumeilla ei paljon soralla viiti sotkea. Kummasti sitä vaan tuntuu olevan sen verran hiekkaa tuolla päällystetyilläkin teillä, että märällä tiellä polkiessa joka paikka on siinä hiekassa. Lokasuojat tietysti vois vähän auttaa tähän ongelmaan, mutta eihän semmoset sovi maantiepyörän imagoon.

Ja uhosin vähän liian aikasin makaavani loppuillan sohvalla, sillä kävin kuitenkin äsken jolkottelemassa palauttavasti puolisen tuntia. Kohta pitäskin mennä nukkumaan, huomenna mukavasti herätys 3.45, kun pitää 4.30 olla SISU myllyn alla. Tiedossa kovaa betonin ajoa.

Pitkästä päivästä selvitty joten kuten! Enää huominen ja whuuuuup! :dance2:

Back
Ylös Bottom