Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se tällai vammaiselle ole, kun ainoat aktiviteetit ulkosalla on melkein ihmisten toljottaminen ja kävelylenkit, ja molemmat on tällaisella kelillä vähän tyhjä arpa.
Linkataanyt nyt vielä musaa, niin kaikkia vituttaa, kun sivu latautuu hitaammin.
Mitenhän kuulostaa tällä kertaa noin paskalta toi livesoundi... Tai jonkun kitara kuulostaa ihan hirveältä.Swallow the Sunista tuli tää mieleen. Niillä on tästä paskahko ooveri.
Rupeshan se vihdoin satamaan. Tais tulla sittenkin lepopäivä, sillä ei nyt kauheesti houkuttele sateeseen lähteä polkemaan ja juoksukaan ei nyt jotenki innosta.

Siellähän oli aivan lostava pyöräilykeli! Ihanan virkistävää, tuli vedettyä kunnon lenkki![]()
Sade mitään yksinään, mutta tuo 5m/s vastatuuli nyppii.

Oli joo, mutta nyt tulee vettä kaatamalla ja mä en niinkään nauti sateessa polkemisesta. Ei nää mitään, kamat on kurassa ja lisäks on vähän liukastakin.
E: Ehkä se lepopäiväkään ei sinänsä haittaa kun edellisestä on jo kuitenkin viikko.

mä olen senverran mukavuudenhaluinen, että pyöräilen sateella vaan asfalttireittejä, kuivemmalla kelillä sitten kunnon maastoa![]()