Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei meikälläkään päivän urheilut menneet sen paremmin. Hyppäsin pyörän selkään, ja jäin kahdesti juttelemaan matkan varrella. Kolmannella kerralla selvisin moikkauksella, niin ehdin vielä tässä illalla näkemään muitakin tuttuja.
3D-leffat on kyllä vähän ikäviä, kun ne lasit sattuu nenänvarteen. Onkohan mun nenä jotenkin viallinen vai onko muilla samaa ongelmaa?
3D-leffat on kyllä vähän ikäviä, kun ne lasit sattuu nenänvarteen. Onkohan mun nenä jotenkin viallinen vai onko muilla samaa ongelmaa?
Nyt ei ollu vaihtoehtoja. Eikä ollu itse asiassa viimekskään kun katoin 3D:nä. Ekalla kerralla oli vapaaehtosta ja totesin tosiaan, etten kyl oikein tykkää.En ymmärrä, miten joku menee vapaaehtoisesti katsomaan sitä 3D-shaibaa.
Ja miks ihmiset ei oo lomalla. Kukaan jaksa tehdä illalla mitään "kun huomenna on töitä".
Harvemmin sitä kuuntelee mitä naapurissa tapahtuu, mutta tänään kuulosti siltä että siellä olisi hypitty hyppykepillä ja harrastettu seksiä samalla. :wtf: