Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei meikälläkään päivän urheilut menneet sen paremmin. Hyppäsin pyörän selkään, ja jäin kahdesti juttelemaan matkan varrella. Kolmannella kerralla selvisin moikkauksella, niin ehdin vielä tässä illalla näkemään muitakin tuttuja.

Ei meikälläkään päivän urheilut menneet sen paremmin. Hyppäsin pyörän selkään, ja jäin kahdesti juttelemaan matkan varrella. Kolmannella kerralla selvisin moikkauksella, niin ehdin vielä tässä illalla näkemään muitakin tuttuja.

Minä tein dippejä sohvan reunalla, ei tarvinnut moikkailla ketään!

Innostuin rumpuja soittelee :D

E: ei musta kyllä rumpalia tuu, huvikseen soittelen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3D-leffat on kyllä vähän ikäviä, kun ne lasit sattuu nenänvarteen. Onkohan mun nenä jotenkin viallinen vai onko muilla samaa ongelmaa?

3D-leffat on kyllä vähän ikäviä, kun ne lasit sattuu nenänvarteen. Onkohan mun nenä jotenkin viallinen vai onko muilla samaa ongelmaa?

Ne lasit on vaan perseestä ylipäätään. Plus leffat on todella tummia verrattuna 2D-leffoihin. En ymmärrä, miten joku menee vapaaehtoisesti katsomaan sitä 3D-shaibaa.

Taidan mennä ABC:lle hakeen purkin B&J-herkkua. Sen verran nyt himottas.

Ja miks ihmiset ei oo lomalla. Kukaan jaksa tehdä illalla mitään "kun huomenna on töitä".

En ymmärrä, miten joku menee vapaaehtoisesti katsomaan sitä 3D-shaibaa.
Nyt ei ollu vaihtoehtoja. Eikä ollu itse asiassa viimekskään kun katoin 3D:nä. Ekalla kerralla oli vapaaehtosta ja totesin tosiaan, etten kyl oikein tykkää.
Tänäänkin oikeastaan vasta ihan leffan lopussa tuli paremmin se efekti ylipäätään esiin. Silti koko leffan ajan paino nenää :P

Höhöö, loma jatkuu perjantaina klo 13.00, buahhahhaa! Melkein pari viikkoa vielä jäljellä..

Harvemmin sitä kuuntelee mitä naapurissa tapahtuu, mutta tänään kuulosti siltä että siellä olisi hypitty hyppykepillä ja harrastettu seksiä samalla. :wtf:

Onko tossa Elisan viihdevirityksessä joku aikaraja, että kuinka vanhoja tallennuksia osaa näyttää? Meillähän ei ole siis telkkaria mutta katselen läppäriltä noita roskaviihdeohjelmia aina toisinaan ja nauhoittelen niitä varastoon, nyt ei maaliskuisia katsoessa pysy plugin pystyssä eikä tule tekstitys. Ei ihan irtoa toi ruotsi silleen että kun tavan tallaaja jutustelee perse ruutuun päin niin pysyis kärryillä.

^ Ei kai siinä pitäisi olla. Kai ne siellä on niin kauan kuin palvelu on pystyssä ja laatikossa on tilaa. Koneen kautta en ole katsellut, mutta kokeen vuoksi joku maaliskuussa nauhoitettu Family Guy näyttää tulevan ihan normaalisti.

Back
Ylös Bottom