Te ette arvaakaan, millaisia suunnitelmia minulla on teidän mädäntyneiden päittenne menoksi!
Mitä?! Uusi training camp suunnitteilla? Jess!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Te ette arvaakaan, millaisia suunnitelmia minulla on teidän mädäntyneiden päittenne menoksi!
Emminä sinne. Eri suuntaan oon menossa. Onko siellä jotain pärinöitä taas?Meneekö säyni viikolloppuna tylsistymään kalajoelle?
Olin muuten eilen oluella erään daamin kanssa. Tosin join vaan kahvia.
Nokitan :D ...kävin eilen shamppanjalasillisella erään miehen kanssa, meren rannalla. Mies tosin joi olutta.
Muah :D Mielummin pidän päässäni tuon Aviciin version, jos saa valita.Nyt mulla soi tuo värssy päässä You Raise Me Up:n sävelellä.
Ah, nyt syttyikin jo lamppu, että mikä biisi tuo on. Tää jää todella rasittavasti soimaan päähän.Muah :D Mielummin pidän päässäni tuon Aviciin version, jos saa valita.
Laulan. Koko päivän soinut päässä.
:odottaaettäsiikkerilaittaatulpatkorviin:
"So waaaake me uuuup when it's all over
When I'm wiiiser and I'm oldeeeer
All this time I was fiiinding myself
And I didn't knooow I was lost"
Emminä sinne. Eri suuntaan oon menossa. Onko siellä jotain pärinöitä taas?
Nokitan :D ...kävin eilen shamppanjalasillisella erään miehen kanssa, meren rannalla. Mies tosin joi olutta.
^Joo, ei siitä stressistä oo mitää hyötyä :D Kannattaa lopettaa tosiaan!
^ asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta eikö tuollainen vaiva olisi kiva hoitaa kondikseen?