Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laulan. Koko päivän soinut päässä.

:odottaaettäsiikkerilaittaatulpatkorviin:

"So waaaake me uuuup when it's all over
When I'm wiiiser and I'm oldeeeer
All this time I was fiiinding myself
And I didn't knooow I was lost"

ball6.webp

On hyvä veisu! Aurinkoisena päivänä auton ratissa. Oisin tanssinu jos ei jalaka ois ollu kaasulla. No okei, tanssin kuitenkin.

Minäpä laitan tuon aviciin loistavan tuotoksen kaikkien nähtäväks ja kuultavaks ku ei ihmiset kuitenkaa jaksa ite mennä juutuuppiin tai spotifyyn sitä kuuntelemaan :D

Btw. Oon muuten tekemässä justiisa makaroonilaatikkoo, saa nähä tuleeko hyvä vai paha :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Emminä sinne. Eri suuntaan oon menossa. Onko siellä jotain pärinöitä taas?

O

Nokitan :D ...kävin eilen shamppanjalasillisella erään miehen kanssa, meren rannalla. Mies tosin joi olutta.

Nokita, mä kieltäydyin eilen naisen esittämästä elokuvakutsusta. Syy: olin just tullu puntilta ja oli niin kaamea afterburneri etten mä mihinkää voinu heti lähtee.

Tänää öljynvaihtotalkoot.. Olutta tekis mieli mut ei varmaan pyygee millään koska tyä.

^Joo, ei siitä stressistä oo mitää hyötyä :D Kannattaa lopettaa tosiaan!

jep, lääkäri määräs nappeja, jos jonkinlaisia, mut enhän mä niitä meinaa syödä(muuta kuin omeprazolia). Ja taas lääkäri sanoi: "Lopeta se stressaaminen!"- helpommin sanottu kuin tehty :D

Back
Ylös Bottom