Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tais tulla melko lyhyt työpäivä. Toivottavasti tulis vielä ees yks keikka ettei ihan kolmeen tuntiin jää...

Harvinaiset 8 tuntia unta alla. Huomenta.

Melkein 8 tuntia, mutta huomenta vain sinnekin.

Jahas se olis suihkuun, syömään ja sit pakkaamaan ja nokka kohti Itä-Suomea..

Älä ny taas lipsauttele noita "tupsujuttuja". Täälä herkemmät ihan punastuu.

Ongelma: kylppärin hana vuotaa. Kesäpoika tuli ja irrotti hanan kokonaan. Siellä se nyt makaa raatona ammeessa. Hana. Ei kesäpoika. En kai minä niin julma olisi. Vai olisinko?

Hitto, ku säikähin ku yhtäkkiä ponnahdin sängystä ylös ja en tuntenu vasenta kättä ollenkaan ja sai ravistella ihan kunnolla, jotta sai veren kiertämään. Tällä kertaa luulin jo tosissani, että amputaatio uhkaa. :wtf:

Ei tästä ole kauaakaan, kun mä heräsin aamuyöllä molemmat kädet aivan puuduksissa ja oli vielä järjetön vessahätä. Vessareissu meni tähän tyyliin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ole :(

Tuu tänne, minä tarjoan. Mulla on montaa plaatua ja jos ei käsivarastot riitä niin voimme siirtyä keskiolutravintolaan.

Väitäkkö että Suomen olutvarannot on tyystin loppuneet?

Mutta onneksi suomessa on vielä herrasmiehiä jotka salasmannopeasti tarjoavat auttavaa pulloa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto, ku säikähin ku yhtäkkiä ponnahdin sängystä ylös ja en tuntenu vasenta kättä ollenkaan ja sai ravistella ihan kunnolla, jotta sai veren kiertämään. Tällä kertaa luulin jo tosissani, että amputaatio uhkaa. :wtf:

Tiesittekö muuten että käden puutuminen nukkuessa ei johdu verenkierron häiriöstä vaan siitä että hermo litistyy ja siksi kädestä lähtee tunto? Sitten se pistely johtuu siitä ku se hermo rupee palautumaan litistyksestä.

sua ajatellen pois.

Kiitos.

Back
Ylös Bottom