Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätä on nyt vähän hankala selittää, siihen liittyy olut, ylipäällikön päiväkäskyt ja sit semmonen lasten lelupuhelin:D
Ja sit toinen sankari on hommannut ghillien:D

Tätä on nyt vähän hankala selittää, siihen liittyy olut, ylipäällikön päiväkäskyt ja sit semmonen lasten lelupuhelin:D
Ja sit toinen sankari on hommannut ghillien:D

kuulostaa mielenkiintoisemmalta, kuin sekoilevat junnut alasti suihkulähteessä, tai spraymaaleilla tehty taideteos selässä.... nyt on kesällä ollut vähän hiljasta, mut eiköhän noi kaverit ryhdistäydy syksyyn mennessä...

- - - Updated - - -

Olispa sitä itsekin aina noin fiksu että ajoissa hoidattais ittensä kuntoon eikä päästäis aina vuodelepoon asti itteään :face: Mut toivotaan et sulla on vain väärä hälytys ja pääset vähällä.

Ei ole vielä liian myöhäistä muuttaa :rolleyes: :lol2:

en ole vielä päättänyt mihin päin Suomea muutan :D ei sitä tiedä mihkä mä päädyn :)

en ole vielä päättänyt mihin päin Suomea muutan :D ei sitä tiedä mihkä mä päädyn :)

Vielä epäröit mun kutsun jälkeen? Minusta alkaa tuntua ettet ota meidän suhdetta ihan tosissaan :jahas:

Tolla saa varmaan hyvin naisia. Lenkkeilijät ei huomaakaan, mikä niihin iski :P

Kai sillä on vähän toisenlainen saalis mielessä, mut hyvinhän tommoset naamioi.

DSC_4290.webp

Joo ei kannata. Ite ostan korkeintaan pintamaustettuja lihoja mistä kuitenkin näkee millanen se liha siellä on. Kaikenmaailman marinaadimössöissä uivat lihat on yleensä verrattavissa perkuujätteisiin.
Sorruin perinteiseen komboon: oli nälkä ja kun halvalla sai. Yritän ryhdistäytyä.

Ite on oppinu jonkin verran katseleen lihojensa perään :)
Joo, toi. Oon tainnu viime aikoina kattella ihan liikaa muiden lihoja ja kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.

kukkaan ei oikeen koskaan halua mitään suhdetta mun kanssa, tai ota tosissaan...

Älä viitti. :face: Sä oot ollu vasta muutaman kuukauden sinkku pitkän suhteen jälkeen josta sulla on lapsiakin. Ja oot sitäpaitsi käyny tässä välissä jo treffeilläkin. Väitteesi ei pidä lainkaan paikkaansa

Toisin se on esim. minulla joka en ole päässyt treffeillekään vuoteen. Saati edes kukaan nainen suostunu jutteleen paria minuuttia pidempään..

- - - Updated - - -

Joo, toi. Oon tainnu viime aikoina kattella ihan liikaa muiden lihoja ja kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.

Puhutkohan enää ravinnoksi tarkoitetuista lihoista? :rolleyes:

- - - Updated - - -

Muuta meille.

Kas, kilpailija.. Minähän kysyin jo juhannuksena samaa, mut ei elsu ainakaan mun luo ole halunnu. Ymmärrän kyllä.. :jahas:

Älä viitti. :face: Sä oot ollu vasta muutaman kuukauden sinkku pitkän suhteen jälkeen josta sulla on lapsiakin. Ja oot sitäpaitsi käyny tässä välissä jo treffeilläkin. Väitteesi ei pidä lainkaan paikkaansa

Toisin se on esim. minulla joka en ole päässyt treffeillekään vuoteen. Saati edes kukaan nainen suostunu jutteleen paria minuuttia pidempään..

oonhan mä nyt puol vuotta ollu(ei se nyt vielä pitkä aika ole, mut koko eron ns.käsittely on vienyt jo 2-vuotta)... mut aina on ollut niin, että mun kanssa on kivempi leikkiä, kun mittään muuta...

Kas, kilpailija.. Minähän kysyin jo juhannuksena samaa, mut ei elsu ainakaan mun luo ole halunnu. Ymmärrän kyllä.. :jahas:

Olen varmasti nälkäisempi ja sotkuisempi kuin sinä, joten minulla on suurempi tarve naisten erityisosaamiselle. Lienen selvä valinta tässä tapauksessa siis.

Täh, taasko menny Sinkkuketju ja Off-topicci sekaisin. :lol2: Mut nyt unille lompsis ja suunnittelemaan loppukesän metkuja...

oonhan mä nyt puol vuotta ollu(ei se nyt vielä pitkä aika ole, mut koko eron ns.käsittely on vienyt jo 2-vuotta)... mut aina on ollut niin, että mun kanssa on kivempi leikkiä, kun mittään muuta...

Noh itse olet täällä myös antanut sellaisiakin kommentteja välissä että jos livenä lauot samanmoisia niin en toisaalta täysin ihmettelekään.. Soot aika leikkimielinen nimittäin itsekin.

Tässä iässä ite ei jaksais oikein leikkiä enää, vanhuushan iskee luihin ja ytimiin. :D

no mutta, enköhän mä jonnekkin keskelle metikköä ja peltoa muuta, hommaan pari vuohta ja kanoja :lol2: lähin naapuri vois olla muutaman kilsan päässä, tai kauempana, oma järven/merenranta on aika ehdoton.

Back
Ylös Bottom