Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu mulla on kyllä semmosia FB kavereita ettei oo kellään:D :D
Tolla saa varmaan hyvin naisia. Lenkkeilijät ei huomaakaan, mikä niihin iski :PJa sit toinen sankari on hommannut ghillien:D
Tätä on nyt vähän hankala selittää, siihen liittyy olut, ylipäällikön päiväkäskyt ja sit semmonen lasten lelupuhelin:D
Ja sit toinen sankari on hommannut ghillien:D
Olispa sitä itsekin aina noin fiksu että ajoissa hoidattais ittensä kuntoon eikä päästäis aina vuodelepoon asti itteään :face: Mut toivotaan et sulla on vain väärä hälytys ja pääset vähällä.
Ei ole vielä liian myöhäistä muuttaa:lol2:

en ole vielä päättänyt mihin päin Suomea muutan :D ei sitä tiedä mihkä mä päädyn![]()
Vielä epäröit mun kutsun jälkeen? Minusta alkaa tuntua ettet ota meidän suhdetta ihan tosissaan :jahas:
Sorruin perinteiseen komboon: oli nälkä ja kun halvalla sai. Yritän ryhdistäytyä.Joo ei kannata. Ite ostan korkeintaan pintamaustettuja lihoja mistä kuitenkin näkee millanen se liha siellä on. Kaikenmaailman marinaadimössöissä uivat lihat on yleensä verrattavissa perkuujätteisiin.
Joo, toi. Oon tainnu viime aikoina kattella ihan liikaa muiden lihoja ja kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.Ite on oppinu jonkin verran katseleen lihojensa perään![]()
Katos, näköjään.Kai sillä on vähän toisenlainen saalis mielessä, mut hyvinhän tommoset naamioi.
en ole vielä päättänyt mihin päin Suomea muutan :D ei sitä tiedä mihkä mä päädyn![]()
kukkaan ei oikeen koskaan halua mitään suhdetta mun kanssa, tai ota tosissaan...
Joo, toi. Oon tainnu viime aikoina kattella ihan liikaa muiden lihoja ja kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.

Muuta meille.
Älä viitti. :face: Sä oot ollu vasta muutaman kuukauden sinkku pitkän suhteen jälkeen josta sulla on lapsiakin. Ja oot sitäpaitsi käyny tässä välissä jo treffeilläkin. Väitteesi ei pidä lainkaan paikkaansa
Toisin se on esim. minulla joka en ole päässyt treffeillekään vuoteen. Saati edes kukaan nainen suostunu jutteleen paria minuuttia pidempään..
Kas, kilpailija.. Minähän kysyin jo juhannuksena samaa, mut ei elsu ainakaan mun luo ole halunnu. Ymmärrän kyllä.. :jahas:
oonhan mä nyt puol vuotta ollu(ei se nyt vielä pitkä aika ole, mut koko eron ns.käsittely on vienyt jo 2-vuotta)... mut aina on ollut niin, että mun kanssa on kivempi leikkiä, kun mittään muuta...
Aika jännä. Joutui ihan tosissaan tihrustamaan, että missä kohtaa toi kaveri makaa.Vielä parempi kuva, jamppa on reilun 4 metrin päässä kamerasta.