Onko tuo gastoskopia yhtä kuin vatsalaukun tähystys? Uppooko teikäläiseen oikeesti noin paljon murkinaa? :D
Salee raskaana....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo gastoskopia yhtä kuin vatsalaukun tähystys? Uppooko teikäläiseen oikeesti noin paljon murkinaa? :D
Toivottavasti sulla ei ole kova oksennus/kakomisrefleksi
Vakavasti puhuen mitä ite kuullu niin aika inhoittava toimenpide toi kuulemma, ite en ole moiseen joutunu. Mitäs ne oikein tutkii sulta..?
Hmm vois iteki vetää kebu riisillä huomenna sit, ei viitsi käydä kaupassa ostaa ruokaa kaappiin ku on loppuviikon taas poissa.
Salee raskaana....
ja lapsen isä on... :D kun ei ole sellasta mahdollisuutta...
Mikä ihimeen rokki-ikä? :D Ooppa rehellinen.No kiva hei Blindi. Kiitti. Muija kyykkääki paljo enempi ku minä. Parempi kroppaki näyttäis olevan. Ei ole minusta Petelle vaimoksi.
Vee-ille, no sepä se. Rokki-ikä verottaa. Joko kohta saa kuolla?
no onhan toi inhottava toimenpide, mut onneksi yksityisellä on mahdollisuus saada humautus, ei ole silloin niin inhottava. Ne nyt kattoo onko taas vatsahaava, tai jotain sinnepäin- eipä olis ihme, kun ei saa nukuttua ja on kamala stressi. Mä olen tässä nyt muutaman viikon oksennellut ja kärsinyt kovistakin vatsakivuista...
ja lapsen isä on... :D kun ei ole sellasta mahdollisuutta...
Ja kyllähän se kannattaa tutkia, ei ole kiva kärsiäkää. Ku ei ole kiva edes kuulla et toinen noin kärsii.. :(
No en toisaalta kyllä pistä päätäni pantiksi että mun sukeltajat on edes kunnossa, eipä tähänkää asti ole isänpäiväkortteja tullu vaikka paljaalla parisuhteissa mentyki. Pari eksää on mun jälkeen kyllä lisääntyneet että heissä ei vikaa ole ollu.Joku niistä äijistä viikonlopun orgioista.
Mikä ihimeen rokki-ikä? :D Ooppa rehellinen.
No voi yhyren kerran, kyllähän tää olis pitäny muistaa. Kiitos ny ku muistutit."Kaikki" rokki legendat kuolee 27 vuotiaana = rokki-ikä
Pitäis muuten viiä mun rokkitakki johonki räätälille, sais ottaa vyötäröstä vähän pois.
Haluuksä kuvan mun mahasta? Dieettiki on edenny ammattimaisesti 97kg-->99kg ja pituutta 180cm, kaks vuotta treeniä. Kirveellä trimmattu vartalo, leukojaki on varmaan jo neljättä. Ja voimaa sen verran, että housun puntit on ainoot jotka häävin jaksaa nostaa ettei viistä maasta.Mut ei. Nyt harmittaa kun rokkitakki ei ole tarpeeksi slimfit, että trimmattu vartaloni pääsisi oikeuksiinsa. Säkki.
Elä huua, hyvä ihminen.Haaarraaraaa raaaww raaww raaaw! Jumantsuike! Raaaah!
jo, fiksuna menen tälläkertaa ajoissa lääkäriin, niin ei pääse tilanne liian pahaksi. Tänään silti kaiken uhalla vedän kunnon mättöä, kun voipi olla, että saa syödä kevyttä ruokaa sitten seuraavat 6kk.Joo onneksi on noita helpotuksia olemassa kuitenni, kunnon tujut vaa nii tunnu missääJa kyllähän se kannattaa tutkia, ei ole kiva kärsiäkää. Ku ei ole kiva edes kuulla et toinen noin kärsii.. :(
No mitäs et oo muuttanu Tampereelle vaikka pyysin, voisit ollakin raskaanaNo en toisaalta kyllä pistä päätäni pantiksi että mun sukeltajat on edes kunnossa, eipä tähänkää asti ole isänpäiväkortteja tullu vaikka paljaalla parisuhteissa mentyki. Pari eksää on mun jälkeen kyllä lisääntyneet että heissä ei vikaa ole ollu.
Kai se on lähettävä hytkyttää noita läskejä sinne vielä ku on hereillä.

Haaarraaraaa raaaww raaww raaaw! Jumantsuike! Raaaah!
Ja vielä kun sen oppis, ettei ikuna pidä mennä ostaan minkään sortin marinoituja lihoja.

jo, fiksuna menen tälläkertaa ajoissa lääkäriin, niin ei pääse tilanne liian pahaksi. Tänään silti kaiken uhalla vedän kunnon mättöä, kun voipi olla, että saa syödä kevyttä ruokaa sitten seuraavat 6kk.
Ja eihän sitä koskaan tiiä, jos oisin Tampereelle muuttanu![]()
:lol2:Vanhan miehen orgasmi :D Pölähdys ja lappu leijaa maahan, josa lukee että lisää vain vesi.Siitinpölyallergiaa vai jotain muuta erekt... reaktiota?