Kumpi se rasvaton vai 4,4%?
Taisi olla rasvatonta. En tiedä, viskasin roskiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpi se rasvaton vai 4,4%?
Joku treenivideo vai syöntivideo? Treenivideoissa oon nähny sen lehmän vaan röllöttävän lattialla ja tulleen sit jeesimään kun Pete tarttee spottausta. Sit taas takasin salin lattialle makaamaan ja naputtelemaan iPhonea :D
Oliskohan se ollut joku Furious Pete Bostonissa tjsp. Syömispätkä siis. En oo ton reenivideoita katsonutkaan. Onko niissä edes mitään nähtävää, jos mukaan ei lasketa näitä vierailevia fitness-typyjä?
Ei niissä varmaan miehille oo paljon nähtävää. En minäkään niitä mitenkään treenimielessä kato :D
Tee kuten kaverin kaveri, sen muija oli tehny jotain pannukakkuja ja herkkuja aamupalaks niin tää dieettiapina meni terassille vesisateeseen syömään rahkaa.
Taisi olla rasvatonta. En tiedä, viskasin roskiin.

mä lähden kebabille![]()
mä lähden kebabille![]()
Arvatkaa mitä. Mä saan kohta herkutella maksalaatikolla. Tuola se tirisee pannulla.![]()
mä lähden kebabille![]()
Itse tyydyn paistettuun sipuliin ja tonnikalaan....
Life sucks :(

oih voi sitä onnen tunnetta kun katot puntilla peiliin ja tajuut että alkaahan niitä tuloksia näkyä pikkuhiljaa :D
mä lähden kebabille![]()
Mä söin tänään ja eilen riisiä ja kanaa. Kanan viimenen käyttöpäivä -päiväys oli menny umpeen viime viikolla, mutta kun se ei haissut, niin pääsi pannulle. Ainakaan vielä ei oo ribbe lentäny. No risk, no fun![]()
Joo. Jätän Peten suosiolla Kairalle. Uniikkia en huolis, kun se on nykyään niin kuikelossa kunnossa. Painaa varmaan vähemmän ku minä. :/Piitterkin on kuitenki liian pitkä :(
Hei, nyt mä hoksasin. Uniikki vois olla sulle sopiva äijjänkäppänä!
Läski tulee, läski menee, läski tulee jälleen, mutta lihaksille ei tapahdu mitään. Tai ehkä neki pienenee, ku läskiä lähtee. Huoh...Onneks voi olla niin paska reenari että omista kuvista voi seurata pelkästään rasvaprosentin nousua ja kropan muuttumista negatiivisempaan suuntaan. Näin mulla siis.
Joo. Jätän Peten suosiolla Kairalle. Uniikkia en huolis, kun se on nykyään niin kuikelossa kunnossa. Painaa varmaan vähemmän ku minä. :/

Mä ajattelin vasta huomenna aamupäivästä ennen jojensuuhun lähtöä käydä mättää mahan täytee kebua nii ei ole niin vaikea matkustaa :D
otin kebabin riisillä ja vielä pizzankin :D koht on maha täynnä- huomista gastoskopiaa odotellessa, tarttee hiukan tankata, kun sit ei saa syödä moneen tuntiin :(

otin kebabin riisillä ja vielä pizzankin :D koht on maha täynnä- huomista gastoskopiaa odotellessa, tarttee hiukan tankata, kun sit ei saa syödä moneen tuntiin :(