Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No etköhä sää Santsi soutajan ittelles saa, oha se toi Krideki tullu jo takasi.

Siinä oon kyllä sammaa mieltä että olis kiva lähtä johonki eräkämpälle keskelle mettää, vois siellä nuotion ääressä valmistaa kaikki ruuatki. Vois kirveellä tehä lissää puita ja painia kantojen kanssa. Ja illalla sit vois lähteä veneileen viereiseen lampeen/järveen ja ottaa ongen mukaan. Katsella siellä ulapalla kun aurinko laskee horisonttiin ja vois vaa nauttia olostaan.

E: Hitto että sitä o hias kirjottaja, täällä kerkes romaani tulla tuohon väliin kun yritin vastailla.. :D

Jos tilanne menee niin mahdottomaksi että et soutajaa saa, niin voin sit antaa perämoottorin lainaan :D

Kuun vaihteessa lappiin koskeen seisoon viikoks. Paikkaan sellaiseen että ei kuulu puhelin, joten se saa olla rinkassa suljettuna. Ajantajusta ei tietoakaan ja senkun syö, nukkuu ja kalastaa.

Onkos kukaan täällä hypänny benji hyppyä? Pitäis perjantaina vissiin hypätä se suomen korkein benji, mutta käykö selkään tai lonkkaan yms kipeetä?

Benjihyppy on kyl jotain sellasta mitä ei tulis koskaan tehtyä. Hyi helvetti.

Joo ei mielellää kiitos. Hitto ku sitä pelkää korkeita paikkoja jo kakskerroksisen asunnon rakennustelineillä...

Mä koitin tota terassilla joku aika sitten. Ei kyllä sitten uppoo millään. Tuli nuoruusajan kilju mieleen.

Nää on sit varmaan niitä makuasioita.

Kaveri raportoi just järveltä, että 15min ehti vetää ja eka kuha veneessä.

No mitä helvettiä? Todellakin hyppään mutta sit harkitsen jos jalat vääntää selkää jotenkin luonnottomaan asentoon. :D

Nyt räjähti potti. Tuo biisi ku soi kapkas niin ilta ei voi olla huono! Vuoden paras postaus, onnea. Heti rupes tekemään mieli keskikaljakuppilaan.

Siinä oon kyllä sammaa mieltä että olis kiva lähtä johonki eräkämpälle keskelle mettää, vois siellä nuotion ääressä valmistaa kaikki ruuatki. Vois kirveellä tehä lissää puita ja painia kantojen kanssa. Ja illalla sit vois lähteä veneileen viereiseen lampeen/järveen ja ottaa ongen mukaan. Katsella siellä ulapalla kun aurinko laskee horisonttiin ja vois vaa nauttia olostaan.

Mua taas aharistaa tuommonen niin ankarasti että rentoutuminen on todellakin kaukana. Mä rentoudun ihmisvilinässä, yksin. Siksi en ookkaa mökkeilyä harrastanu viiteentoistavuoteen. Enkä kalastusta.

Mua taas aharistaa tuommonen niin ankarasti että rentoutuminen on todellakin kaukana. Mä rentoudun ihmisvilinässä, yksin. Siksi en ookkaa mökkeilyä harrastanu viiteentoistavuoteen. Enkä kalastusta.

Mä taas olen ollut jo liian kauan poissa noista, tarttis päästä välillä latautuun ihan kunnolla. En mä osaa kaupungissa hirveän hyvin rentoutua selvinpäin, mökillä se onnistuisi.

Mut mistäpä pieraset mökin sopivalta hyvältä paikalta tähän hätään..? No keskiviikkona lähen itä-suomeen, jospa siellä sielu lepäis :)

En kaivannut ulkomailla Ruispaloja, mutta kun kaupan hyllyllä näki paketin, niin tajusi kuinka merkittävän ruuan olikaan unohtanut reissussa. On meinaan mouthgasm.

Onkos kukaan täällä hypänny benji hyppyä? Pitäis perjantaina vissiin hypätä se suomen korkein benji, mutta käykö selkään tai lonkkaan yms kipeetä?

Muutama vuosi sitten hyppäsin sen kun se oli 110 m tai 120 m korkea. Ei se sillon ainakaan missään pahemmin tuntunut. Tai olin kyllä niin transsissa siinä hypyn aikana, että en oikein muista mitään :D Ei ainakaan jälkikäteen kolottanu mitään paikkaa.

Mä oon kuulemma hypännyt. Kuva onkin ainoa muistikuva mitä siitä on. Seuraavana päivänä tuntui alaselässä kyllä omituiselta.

-- Mä rentoudun ihmisvilinässä, yksin. --
Sama. Toi ei tosin ole suinkaan ainoa tapa rentoutua, mutta nautin silti suuresti esmes (vieraan kaupungin) katukahvilassa istuskelusta, kun voi vaan seurailla rauhassa mitä ympärillä tapahtuu.

En kaivannut ulkomailla Ruispaloja, mutta kun kaupan hyllyllä näki paketin, niin tajusi kuinka merkittävän ruuan olikaan unohtanut reissussa. On meinaan mouthgasm.
Ja sit kun vielä otat sieltä hyllystä Jälkiuunileipää, olet saavuttava nirvanan ;)

Loppuviikosta kolahtaa taas palkka: :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tänään tili tuli ja tili meni. Korutona tää työläisen elämä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sama. Toi ei tosin ole suinkaan ainoa tapa rentoutua, mutta nautin silti suuresti esmes (vieraan kaupungin) katukahvilassa istuskelusta, kun voi vaan seurailla rauhassa mitä ympärillä tapahtuu.

Mun on ihan sama mennä vaikka tuonne Tampereen keskustan ravintoloihin istumaan, tuntuu samalta kuin olisi jossain sellaisessa vieraassa kaupungissa kun ei kukaan tunne kuitenkaan. Ihan saa rauhassa olla, mutta ei tuo kyllä rentouttavaa ole jos ihmisiä ravaa jatkuvalla syötöllä ympärillä..

Back
Ylös Bottom