Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä koitin tota terassilla joku aika sitten. Ei kyllä sitten uppoo millään. Tuli nuoruusajan kilju mieleen.
Niili
Siinä oon kyllä sammaa mieltä että olis kiva lähtä johonki eräkämpälle keskelle mettää, vois siellä nuotion ääressä valmistaa kaikki ruuatki. Vois kirveellä tehä lissää puita ja painia kantojen kanssa. Ja illalla sit vois lähteä veneileen viereiseen lampeen/järveen ja ottaa ongen mukaan. Katsella siellä ulapalla kun aurinko laskee horisonttiin ja vois vaa nauttia olostaan.
Mua taas aharistaa tuommonen niin ankarasti että rentoutuminen on todellakin kaukana. Mä rentoudun ihmisvilinässä, yksin. Siksi en ookkaa mökkeilyä harrastanu viiteentoistavuoteen. Enkä kalastusta.

Onkos kukaan täällä hypänny benji hyppyä? Pitäis perjantaina vissiin hypätä se suomen korkein benji, mutta käykö selkään tai lonkkaan yms kipeetä?
Onkos kukaan täällä hypänny benji hyppyä? Pitäis perjantaina vissiin hypätä se suomen korkein benji, mutta käykö selkään tai lonkkaan yms kipeetä?
Haisen pahalta ja näytän nokikolarilta.
Sama. Toi ei tosin ole suinkaan ainoa tapa rentoutua, mutta nautin silti suuresti esmes (vieraan kaupungin) katukahvilassa istuskelusta, kun voi vaan seurailla rauhassa mitä ympärillä tapahtuu.-- Mä rentoudun ihmisvilinässä, yksin. --
Ja sit kun vielä otat sieltä hyllystä Jälkiuunileipää, olet saavuttava nirvanan ;)En kaivannut ulkomailla Ruispaloja, mutta kun kaupan hyllyllä näki paketin, niin tajusi kuinka merkittävän ruuan olikaan unohtanut reissussa. On meinaan mouthgasm.
Sama. Toi ei tosin ole suinkaan ainoa tapa rentoutua, mutta nautin silti suuresti esmes (vieraan kaupungin) katukahvilassa istuskelusta, kun voi vaan seurailla rauhassa mitä ympärillä tapahtuu.
Juu se on hyvä että ei jää pahemmin säästöön. Tietää ainakin elävänsä tai sit vaan on liian suuret menot :DTänään tili tuli ja tili meni. Korutona tää työläisen elämä.