Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mul ei ookaan mitään muuta ku treenipostauksia, mut se johtuu siitä etten naamakirjaan niitä viitti viljellä. Miksen vaa voi antaa mennä ja karkottaa loputkin ihmiset ympäriltä ja keräillä niitä joita oikeesti kiinnostaa? Treenipäivyriä en tod. jaksa rustata. Voisin kirjotella sinne vaan Jeee!!! Öriöri!! Ai mun perse!! Nyt sattu dipit!! Siistii mikä pumppi!! No eiköhän tossa ollu noi vakiofraasit mitä munkin päässä jyllää.

Naamakirjaan niitä vielä vähemmän postailen kun tänne. Noi jumppaamiset vaan tulee muun elämän ohessa eikä ykkös juttuna. Edelle menee tiukasti duunit ja kaikki muu vapaa-aika.

Jokunen jumppa vuosi takana ni ei siitä jaksa enää voltteja heitellä ja jänisräikkää huudattaa aina ku on pumpissa tai hyvä jumppa. Tai sitte se huono jumppa. Niitäki ku tulee.

Tällee kolmen kympin jonkun matkaa ylittäneenä olen jo havainnut, että elämä ei ole pelkkästään korkeita potkuja ja ejakulaatiota :)

Mä oon melkeen aina inhonnu mun duuneja ni on saatava kiksit vapaa-ajasta. Jos joku taistelis treenin kanssa ykköspaikasta ni se ois varmaan dokaaminen ja sille tielle en lähde. Kerran kuussa voi heittäytyä mut siihen mitä tilanne on ollu viiskin vuotta sitten niin en lähde enää.
Mä elän niin tuulella et haluun kiksailla elämästä :) mahdollisimman usein ja mahdollisimman rankalla tavalla.

Kukin elää niinku se tuntuu hyvältä :) Mä elin kans joskus sillee et reenit tuli ensin ja muu elämä sen jälkeen, mutta arvomaailmat voi muuttua matkan varrella.

Kyllä jos sulla on vaihtoehtona dokaaminen tai reenit ni pidä mielummin oi linja :D Meillä on jo yksi Matti Nykänen. Tosin en oo kuullu sun laulavan, et en voi antaa vielä täysin puolueetonta mielipidettä.

Oon nykysin koittanu pitää sellasta kultaista keskitietä, ennemmin ku keskittyä vaan yhteen osa-alueeseen. Mä vaihdoin alaa ihan vaan just sen takia, etten enää viihtynyt työssäni, se onnistuu kolmekymmpisenäkin hyvin ja varmaan vielä nelikympisenäkin. Elämän laatu on sen jälkeen parantunut humattavasti ku ei vituta mennä töihin. Kaikki ne pakko pullat alkaa ahdistamaan päässä ennemmin tai myöhemmin.

Juu en laula ku kännissä mut ehkä toi skenaario on sitten jos kaikki muu menee plörinäks:D !!
Tässä on opiskeltu jo pari ammattia ja lisäks sitäsuntätä mut jos ei ni ei. Itsehän tuon myös tiedän, että vuoden kuluttua saattaa virkkaus kiinnostaa enemmän kuin salillakäyminen. Mä oon vähän semmonen adhd näiden harrastusten kanssa, hurahdan ja tylsistyn nopeasti. Nyt oon ylpee että kohta oon jaksanu kaks vuotta käydä salilla. Ja duunien puolesta en ota nyt paineita, jotainhan se on tehtävä elääkseen. Onneks saan tosiaan kiksit sieltä vapaa-ajasta.

Juu en laula ku kännissä mut ehkä toi skenaario on sitten jos kaikki muu menee plörinäks:D !!
Tässä on opiskeltu jo pari ammattia ja lisäks sitäsuntätä mut jos ei ni ei. Itsehän tuon myös tiedän, että vuoden kuluttua saattaa virkkaus kiinnostaa enemmän kuin salillakäyminen. Mä oon vähän semmonen adhd näiden harrastusten kanssa, hurahdan ja tylsistyn nopeasti. Nyt oon ylpee että kohta oon jaksanu kaks vuotta käydä salilla. Ja duunien puolesta en ota nyt paineita, jotainhan se on tehtävä elääkseen. Onneks saan tosiaan kiksit sieltä vapaa-ajasta.
Jos vaan saat viteolle ens kerran ko oot kännissä ni voin tuomaroida tiukasti sen. Työskentelin n.5v karaoke baarissa, joten omaan jotain korvaa sille mikä on huonoa ja mikä hyvää.

Tosta mä oon kyllä sun kaa samaa mieltä, että se vapaa-aika pitää olla sen arvoista. Mun motto on, että pyöreässä pöydässä pitää olla juttuja. Ts. sitte ko oot siel vanhusten talossa pyörän pöydän ääressä kolistelemassa sitä peltistä mukia ni sulla on jotain tarinoita kertoa muille sen sijaan, että olisit nököttänyt koko elämäsi työn ja sohvan ääressä.

Hyi se, kyllä jää laulut laulamati! Jo naamaki elää siinä humalatilassa sellasta elämää ettei pystyis arvioimaan...

Ehdottomasti samaa mieltä, jossei sielu saa rauhaa ni pitää mennä, ja mulle se nyt on tällasta elämäntapasurffailua :) Tässähän näitä kokemuksia syntyy. Työkaverina oli viime vuonna sellanen likka, joka ei tienny mitä haluaa tehä isona. Miten mä voin sitä lohduttaa ku sanomalla että jotkut meistä kypsyy vähän hitaasti omille sijoilleen.

Tumma puku on kesällä kuuma. Onneks nyt ns pakolliset ohi, loppupäivän vois olla pelkissä shortseissa.

Komeita "temppuja" ne tekee noi koneilla. Örgh

Voi olla ettei ekalla kerralla kävis iteltä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä on jo yksi Matti Nykänen. Tosin en oo kuullu sun laulavan, et en voi antaa vielä täysin puolueetonta mielipidettä.
Nykänen vietti 50-vuotiskekkereitään eilen kylillä. Jonkun keikankin vetäsi. En jaksanut mennä katsomaan, kun olen valitettavasti nähnyt herran livenä useampaankin kertaan. Ilmeisesti juhlat jatkuvat edelleen.

Lähes loistava aamujumppa jonka jälkeen terassin rakentelua loppu päivä. Alkaa se kohta olemaan valmis, enään päälilaudat ja pari sivukoolia kiinni.

Hehe, en oo vieläkään pakannu. Kävin salilla ja pestasin kaverin lähtemään kävelylle. Suorastaan oivallista pakoilua. Kerkee sitä huomenaamullakin, yhen käden sormilla laskettavissa kerrat milloin jotain olis jääny uupumaan.

En oo vieläkään nähny Nykästä. Kerran oli lähellä. Ei ihan riitä.

Kuinka voikin taas jaksaa ruoka maistua näin. Mäkkärissä jättivät yhden juustopullan pois tilauksesta (ei kyllä tullu kuitillekaan), joten kostoksi vielä Hesen kerrosateria. Ja irtokarkkia.

Back
Ylös Bottom