Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En minäkään, mutta huomenna menee sekin neitsyys.

Minä olen vain kuskina ja annan muijan hoitaa ostokset omilla rahoillaan. No sohvasta maksan puolet.

Mullekin on kyllä pari kertaa uhkailtu, että pitäs tuolla käydä, mutta toistaseks ei oo niin kovaa paikkaa tullu, että ois joutunu nöyrtymään.

En minäkään, mutta huomenna menee sekin neitsyys.

Minä olen vain kuskina ja annan muijan hoitaa ostokset omilla rahoillaan. No sohvasta maksan puolet.
Juu ja takaisin et sitä neitsyyttä saa. Se on menetettyä miestä sillon.

Pahin on vielä tuo että koska muija hoitaa ostokset omilla rahoillaan, on hänellä valtuus tappaa sut kevelyttämällä sua kärryjen kans ees taas. Anot armoo siinä vaiheessa, kun hän on yläkerrassa nähnyt jonkun kiva "jutun", mutta paikka ja nimi jäi ottamatta ylös. Alakerrassa sit viiletät kärryt linkussa kun mikäkin orja.

Lopulta pääset kassalle. Oot koko tuon 6 h odottanut että pääset syömään euron hodareita. Muija on vielä luvannut tarjota, olithan niin uljas kun raahauduit perässä. Otat niitä hodareita viis kappaletta. Helvetti, missä mausteet? Ruuttaat sinapista ja ketsupista epämääräisen mömmön eilisen nakin päälle.

Lopulta vielä tajuat, että oot syönyt pullat naamaas. Kamat on edelleen kärryssä vieressä. Jalat rakoilla ja muija hymyilee, kun sai kusetettua sut mukaan ja palkas tarvi antaa vain viis hodaria.

Ihana reissu.

Top tips: yksin, tunne oikoreitit, päätä jo kotona mitä tarvitset, käytä karttaa, älä mene ylös vaan suoraan alas, lounasaikaan --> käy syömään lihapullat ja pikku kulho täyteen salaattia, ei hodareita.

Sielä on liian halpaa, pitää olla kato desingiä.

Niinjoo, en minä noista tajua kyllä mitään. Varsinkin kun designin myötä turhan usein käytännöllisyys kärsii. Meikän paras ostos Ikeasta viimeisen vuoden aikana on ollut 5€ yöpöytä, joka palveli erinomaisesti niin kauan kuin sen pitikin.

Niinjoo, en minä noista tajua kyllä mitään. Varsinkin kun designin myötä turhan usein käytännöllisyys kärsii. Meikän paras ostos Ikeasta viimeisen vuoden aikana on ollut 5€ yöpöytä, joka palveli erinomaisesti niin kauan kuin sen pitikin.
En tajua minäkään. Joku piirtää baskeri vinossa hienon tuolin, kiinalaiset pikkulapset rakentaa sen ja hintalappu on moninkertanen verrattuna normaaliin istuimeen.

Back
Ylös Bottom