Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna Ikeaan...
Huomenna Ikeaan...
Antaa akalle luottokortin, kunhan on muistanu soittaa pankkiin että ostoraja pitää asettaa johonki turvalliseen 400-500e ja sitten voiki ite lähtee vaikka terassille.Oletko parisuhteessa? Jos olet niin huomisen jälkeen et ole enää.
Oletko parisuhteessa? Jos olet niin huomisen jälkeen et ole enää.
En oo vieläkään käyny tuolla.
En minäkään, mutta huomenna menee sekin neitsyys.
Minä olen vain kuskina ja annan muijan hoitaa ostokset omilla rahoillaan. No sohvasta maksan puolet.
Juu ja takaisin et sitä neitsyyttä saa. Se on menetettyä miestä sillon.En minäkään, mutta huomenna menee sekin neitsyys.
Minä olen vain kuskina ja annan muijan hoitaa ostokset omilla rahoillaan. No sohvasta maksan puolet.
Appiukko on tuolla töissä.
Ikea on muuten varsinainen persereikä.
päätä jo kotona mitä tarvitset
Onko tullu mitään tilanneraporttia? Varmaan tää sade sammuttanu sen kontin...
joo, just noi
santoku(ovaalihionnalla), normi kokkiveitsi, fileerausveitsi, tomaattiveitsi(tää on oikeesti hyvä, olen palotellu peuran tällä :D ). noi on ainakin sellasia mitä kannattaa ostaa, mä en tee yhtään mitään millään lepäveitsellä...Yeaaah, who eats bread anyway..?...mä en tee yhtään mitään millään lepäveitsellä...
Yeaaah, who eats bread anyway..?
Sielä on liian halpaa, pitää olla kato desingiä.Höpö höpö. Ikeassa on hyvä vetää ruuat huiviin samalla kun käy ostamassa jonkun halvan jutun. Yksin kun käy, niin eipä siellä mene edes jaaritteluunkaan aikaa.
syön mä, mut vain ja ainoastaa jälkiuunipaloja, niihin ei veistä tarvii :D
Sielä on liian halpaa, pitää olla kato desingiä.
En tajua minäkään. Joku piirtää baskeri vinossa hienon tuolin, kiinalaiset pikkulapset rakentaa sen ja hintalappu on moninkertanen verrattuna normaaliin istuimeen.Niinjoo, en minä noista tajua kyllä mitään. Varsinkin kun designin myötä turhan usein käytännöllisyys kärsii. Meikän paras ostos Ikeasta viimeisen vuoden aikana on ollut 5€ yöpöytä, joka palveli erinomaisesti niin kauan kuin sen pitikin.