Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta voisin ottaa 20 vuotta vanhoja tähtisädetikkuja. Tuoreita mansikoita kyllä löytyis pihalta, mutta ne ei oo kovin tuoreita, kun ne viettää 6 tuntia ilmastoimattomassa autossa...

Sitä voidaan vaan veikkailla, mistä ne tähtisädetikut löytyisivät illanmittaan, kun promillejen myötä ideat paranevat.

mä sain läheisyyttä... 2 kissalta, ja sain mä muutakin: allergisen reaktion niistä kissoista, ja sain mä vielä muutakin: jätskiä!

mä oon ihan hirveen kauheesti saanu tänään kaikkea+ päälle vielä mahtavat ja polttelevat treenit.

Jatkuva suihkussa käyminen on melko rasittavaa. Onneks ei oo pakko jos ei taho.

Töissä aina hiki roiskuu, mut ei perkele jaksais joka päivä lotrata vettä.

Kivointa on käydä 3 kertaa päivässä suihkussa. Hiukset tykkää vähän kyttyrää siitä jatkuvasta shampoolla läträämisestä.

Kahteen päivään suhailtu 858km, täällä tuskin on mitään ihmeellistä sillä aikaa tapahtunut? Arvasin.

Oon koko kesänä ajanu mopolla ehkä 80km. Mikäs sen hienompaa kkun olla rutiköyhä. Heatseekerin kaltaiselle porvaristolle outo käsite tieten.

Tulipa käytyä piiitkästä aikaa salilla. En muista millo viimeks, hyvältähän tuo pääasiassa tuntu. Vähän kaverin kanssa huvitti tosin pari thai tyttöä.. Kovassa kunnossa olivat, mutta kokoajan napsivat kuvia kännykällä. Piti varmaan sitten twitteriin tai instagramiin heti päivitellä miten nyt treenataan :D

Oon koko kesänä ajanu mopolla ehkä 80km. Mikäs sen hienompaa kkun olla rutiköyhä. Heatseekerin kaltaiselle porvaristolle outo käsite tieten.

Porvaristoon kuuluu vasta sitten kun omistaa veneen, eikä mulla sellaista ole. Ja en nyt tarkoita mitään hikistä kanoottia.

No kysytääs täällä ku meni tuolta toiselta ketjulta aikaraja jo umpeen. Eli tositositosi hyviä leffoja haussa huomiselle junamatkalle kun ei jaksa koko matkaa lukea kirjaakaan, anyone?

Olumpys has fallen kerettiin mainita tuolla jo.

Back
Ylös Bottom