Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän tässä onkin ongelmana. :P Liiasta kaalista tulee maha kipiäksi ja jos juo kahvia tähän aikaan niin hyppii ylhäällä vielä siinä vaiheessa, kun pitäis heräillä töihin...

bacardistraw.jpg

Yksinkertaisten asioden äärellä. Näin minäki tänään vähän karhun jälkiä, oli käyny rääpiin petäjästä parkkia. Mukava huomata, että niitä on vielä täällä suunnillaki :) Aika liki asutusta, olisko vajaat kolme kilomeriä.

Lenkillä piipahdettu ja sen päälle käyty imeen viimesetkin voimat koivista salilla. Josko nyt suunnittelis safkaa. Sit voiski lukee kaikkee jännää mainonnasta.

Miks Kridellä on niin monee asiaa ihan samat mielipiteet ku itellä?

Ihan oli kyllä top paskimmat treenit -kärjessä toi äskeinen. Miksei alko ja treeni vois parantaa toistensa vaikutuksia eikä toisinpäin?

Mulla yleensä suhteellinen määrä alkoa edellisenä päivänä siivittää ennätystreeneihin seuraavana.

Ja oon muuten sitte pikkusen poikki. Hiukset kävin tasauttamassa niin, että niitä on nyt seuraavat viis vuotta hyvä kasvattaa, mummalla kävin neuvot ottamassa vastaan elämää varten, äiteelle olin kantoaasina kaupassa, kummipojan ja isoveljensä kanssa menikin sitten loppuilta. Tramppahippaa, pallo paikalla maaversiona, sitte löyty vahingossa piilotettu mansikkamaa heinikosta, eikun mansikat kantoon ja lättyjen paistoon. Lättyjen ahtamisen jälkeen parit erät shakkia (tarpeetonta sanoa, että hävisin sekä 6-vuotiaalle kummipojalleni, että hänen 12-vuotiaalle isoveljelleen) ja sitten vielä puol tuntia pallo paikalla kattoversiona. Mulle tuli kolmesti muna ja sain lisänimen Kivääri. Saattaa olla, että ensi yönä nukun aivan hyvin... :rolleyes:

En oo löytäny sit vielä optimaalista määrää :D
...taitaa kyllä jäädä ettimättäkin, niin oli löysä meno tänään.

Onkohan tuossa aspartaamia... Vois ostaa Tampere-miittiin pullollisen, kun olen kerta dieetillä. :D Pitää vaan varoa, ettei Kride käy salaa juomassa pulloa tyhjäksi...

Et kuitenkaan ota pilliä, cocktailsateenvarjoja, jäähilettä ja tuoreita mansikoita mukaan, niin enhän minä tuota voi juoda.

Et kuitenkaan ota pilliä, cocktailsateenvarjoja, jäähilettä ja tuoreita mansikoita mukaan, niin enhän minä tuota voi juoda.
Mutta voisin ottaa 20 vuotta vanhoja tähtisädetikkuja. Tuoreita mansikoita kyllä löytyis pihalta, mutta ne ei oo kovin tuoreita, kun ne viettää 6 tuntia ilmastoimattomassa autossa...

Huhhuh.. 2 tuntia tennistä, sitten frisbeegolf kierros ja illan päätteksi vielä minigolf :)

Hieman on jalat muusia ja muutenkin vetelä olo. Lähinnähän se teki toi tennis ja ulkona reipastelu että nyt on niin poikki.

Back
Ylös Bottom