Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa tänään käytyä tilaamassa uusi sänky ja Tv-taso!

Hyvä sää ulkona, joten jossain vaiheessa voikin lähtemään tekemään fillarilenkin :)

Mä ostin tänään fillarin 50€ lla jotta on mökilläki pyörä.

Pitää taas poistua pakkikselta, toista päivää putkeen täällä. En kaipaa koukkua takas

kunnon metsäajot tehty, varsin passeli fillari, vähän vaatii vielä harjottelua, mut yllättävän hyvin meni vaikka koitin vaikeampaakin maastoa :)

- - - Updated - - -

Hieno on pyörä! Kyllähän sitä innostuu helposti, jos välineet on kunnossa.

Sit vaan vaippashortsi-kaupoille niin kestää ajaa sen työmatkankin. Omasta mielestä ainakin maantiepyöräilyssä ihan ehdottomat! Sit huomaa että ei oo taskuja minne laittaa avaimet, rahaa ja puhelin niin joudut hommaan pyöräilypaidan jossa on selässä taskut :D

joo, kunnon fillarointivaatteet tarttee olla :D mä aina naureskelin pienenä mun isän fillarointishortseille, mut nyt tarvii "alentua" samaan.

Lämmittäisin kans pihasaunan, mutta tulee kuulemma jotain tupperware-lorttoja kylään. Lähen mehtään takas.

Voihan tupperware! :lol2: Ne on niitä iltoja ollu aina kun miesväki juoksee kauhuissaan toistensa nurkkiin pelkäämään, että kuinka suuren osan yhteisestä tilistä se vaimo tällä kertaa pistää matalaksi. Sama tissiliivi-illoissa.

Voihan tupperware! :lol2: Ne on niitä iltoja ollu aina kun miesväki juoksee kauhuissaan toistensa nurkkiin pelkäämään, että kuinka suuren osan yhteisestä tilistä se vaimo tällä kertaa pistää matalaksi. Sama tissiliivi-illoissa.
No en tiiä ko oon vielä vaimoa onnistunu välttelemään, mutta sitä tekonaurua ja kälätystä ei kestä kukaan. Tissiliivi-iltamat pitäis toisaalta olla kyllä miesten mieleen, mutta sitten taas ku järjellä ajattelee niin voihan sitä korpunki kääriä vaikka lehtikultaan, mutta sama vitun korppu siellä sisällä silti on.

No en tiiä ko oon vielä vaimoa onnistunu välttelemään, mutta sitä tekonaurua ja kälätystä ei kestä kukaan. Tissiliivi-iltamat pitäis toisaalta olla kyllä miesten mieleen, mutta sitten taas ku järjellä ajattelee niin voihan sitä korpunki kääriä vaikka lehtikultaan, mutta sama vitun korppu siellä sisällä silti on.

Sitä venyneiden mahanahkojen, selluliittireisien ja ajokoirankorvatissien määrää! Aattelepa oikeen. Kyllä siinä silimä leppää.

Sitä venyneiden mahanahkojen, selluliittireisien ja ajokoirankorvatissien määrää! Aattelepa oikeen. Kyllä siinä silimä leppää.
No emmää ny voi olla enää ajattelemattakaan ko kerkesin tuon jo lukia. Nyt oikiasti lähen sinne mehtään.

"Kaikki paitsi sahhaaminen on turhhaa." -Teuvo Hakkarainen.

Minäpä ainaki menen pistämään pihasaunan lämpeneen! Harmi, ettei saunaolutta ole tarjolla jälkeenpäin. Pitää tyytyä hana- ja vissyveteen.

Elsulle piste nopeasta pyöräpäätöksestä, joskus se voi olla kyllä miinuskin mutta tässä kohtaa hyvä. Toinen piste siitä että muija on selkeesti rahanaisia, eikä ottanu vinkkiä vastaan tämmöseltä pihiltä akalta. Lisäksi päätöksellään tukee suomalaista yrittäjyyttä. Höhöö, nyt sitten vaan rahaa palamaan lisää pyöräkamoihin. Itsehän tilaisin nekin luonnollisesti ulkomailta.

Ja täytyy mainita että oli perkuleen mukava reeni. Vittu mä rakastan tätä lajia. Nyt "pitää" mennä kaljalle työkaverin kaa. "Yksille". Voi helvetti, miten mää selitän sille et huomen ois kova jalkareeni et pakko jättää kahteen.

Minäpä ainaki menen pistämään pihasaunan lämpeneen! Harmi, ettei saunaolutta ole tarjolla jälkeenpäin. Pitää tyytyä hana- ja vissyveteen.

Pihasauna on kyllä yks maalimankaikkeuven hienoin paikka. Istupa pyyhe päällä kuistilla löylyn jäläkeen ja kuuntele sitä luonnon rauhaa. Onneks sen verran puissa tuuli suhisee, ettei korvien piippaus kuulu. Ja jollain tervalta tuoksuvalla on ihtensä hinkattava, sitten vasta on fiilis oikea.

Elsulle piste nopeasta pyöräpäätöksestä, joskus se voi olla kyllä miinuskin mutta tässä kohtaa hyvä. Toinen piste siitä että muija on selkeesti rahanaisia, eikä ottanu vinkkiä vastaan tämmöseltä pihiltä akalta. Lisäksi päätöksellään tukee suomalaista yrittäjyyttä. Höhöö, nyt sitten vaan rahaa palamaan lisää pyöräkamoihin. Itsehän tilaisin nekin luonnollisesti ulkomailta.

:) mun veli kävi liikkeessä hyväksymässä ton pyörän, on kuulemma ihan hyvä aloittelijalle, ja menee varmasti vähän vaatimammassakin ajossa. Vaikka hän ei itse ostais näin halpaa pyörää, ja mä taas en pistä mitään 4000e pyörään :D Ulkomailta tilattaessa olis toki tullut halvemmaksi... mut sain noista kaikista härpäkkeistä ihan hyvät alennukset. Pyöräilyvaatteet tilaan kyllä Briteistä, kun saa huomattavasti edullisemmin kun täältä.

Pihasauna on kyllä yks maalimankaikkeuven hienoin paikka. Istupa pyyhe päällä kuistilla löylyn jäläkeen ja kuuntele sitä luonnon rauhaa. Onneks sen verran puissa tuuli suhisee, ettei korvien piippaus kuulu. Ja jollain tervalta tuoksuvalla on ihtensä hinkattava, sitten vasta on fiilis oikea.
Hienoimmista paikoista*

En menny mehtään.

No, kuistilla ei vihti hirviästi istuskella, kun kohta inisee korvassa ja pistää selässä ja... Mutta löylyt on kyllä maailman parhaat ja pelkästään pyyhe päällä saunalta pirttiin käveleminen tuo hetkeksi lähemmäs luontoa.

Minä voisinkin mennä tuonne herra Hefnerin luo noihin pippaloihin.. :rolleyes:

Paljonkohan se maksais..?

Mulla olis, käynkö nakkaamas?

miten mää selitän sille et huomen ois kova jalkareeni et pakko jättää kahteen.

Sano että mielikuvituspoikaystävä odottaa sua kiihkeänä kotona.

Täällä kun oli keskustelua tuosta pyöräilystä.

Oma pyörä näyttää tälläiseltä. Papan perintöä, joka on tässä välissä käynyt omalla isukillakin. Aivan mahtava pyörä, vaikka on vanha. Pääsee lujaa ja on kevyt polkea.

12421687.t.jpg
[/URL][/IMG]

Ja päätinpä sitten heittää tänään pienen lenkin. Musiikit korville ja ei muutakun fiilistelmään.

12421688.t.jpg
[/URL][/IMG]

Te ja teidän terassit ja saunat oluineen. Työtä työtä, koska työmme on ilomme.

Ja lopeta Kaira se lampaan käristäminen.

Crescent, kestää isältä pojalle :D

Ei vaa, tässä näkee taas sen että jos panostaa laatuun niin siitä voi nauttia pitkän pätkän. Toki rahaa on varmasti vuosien myötä mennyt huoltoihin yms mutta hyvä peruspaketti on kasassa.

Back
Ylös Bottom