Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hieno on pyörä! Kyllähän sitä innostuu helposti, jos välineet on kunnossa.
Sit vaan vaippashortsi-kaupoille niin kestää ajaa sen työmatkankin. Omasta mielestä ainakin maantiepyöräilyssä ihan ehdottomat! Sit huomaa että ei oo taskuja minne laittaa avaimet, rahaa ja puhelin niin joudut hommaan pyöräilypaidan jossa on selässä taskut :D
Lämmittäisin kans pihasaunan, mutta tulee kuulemma jotain tupperware-lorttoja kylään. Lähen mehtään takas.
No en tiiä ko oon vielä vaimoa onnistunu välttelemään, mutta sitä tekonaurua ja kälätystä ei kestä kukaan. Tissiliivi-iltamat pitäis toisaalta olla kyllä miesten mieleen, mutta sitten taas ku järjellä ajattelee niin voihan sitä korpunki kääriä vaikka lehtikultaan, mutta sama vitun korppu siellä sisällä silti on.Voihan tupperware! :lol2: Ne on niitä iltoja ollu aina kun miesväki juoksee kauhuissaan toistensa nurkkiin pelkäämään, että kuinka suuren osan yhteisestä tilistä se vaimo tällä kertaa pistää matalaksi. Sama tissiliivi-illoissa.
No en tiiä ko oon vielä vaimoa onnistunu välttelemään, mutta sitä tekonaurua ja kälätystä ei kestä kukaan. Tissiliivi-iltamat pitäis toisaalta olla kyllä miesten mieleen, mutta sitten taas ku järjellä ajattelee niin voihan sitä korpunki kääriä vaikka lehtikultaan, mutta sama vitun korppu siellä sisällä silti on.
No emmää ny voi olla enää ajattelemattakaan ko kerkesin tuon jo lukia. Nyt oikiasti lähen sinne mehtään.Sitä venyneiden mahanahkojen, selluliittireisien ja ajokoirankorvatissien määrää! Aattelepa oikeen. Kyllä siinä silimä leppää.
Minäpä ainaki menen pistämään pihasaunan lämpeneen! Harmi, ettei saunaolutta ole tarjolla jälkeenpäin. Pitää tyytyä hana- ja vissyveteen.
Elsulle piste nopeasta pyöräpäätöksestä, joskus se voi olla kyllä miinuskin mutta tässä kohtaa hyvä. Toinen piste siitä että muija on selkeesti rahanaisia, eikä ottanu vinkkiä vastaan tämmöseltä pihiltä akalta. Lisäksi päätöksellään tukee suomalaista yrittäjyyttä. Höhöö, nyt sitten vaan rahaa palamaan lisää pyöräkamoihin. Itsehän tilaisin nekin luonnollisesti ulkomailta.
mun veli kävi liikkeessä hyväksymässä ton pyörän, on kuulemma ihan hyvä aloittelijalle, ja menee varmasti vähän vaatimammassakin ajossa. Vaikka hän ei itse ostais näin halpaa pyörää, ja mä taas en pistä mitään 4000e pyörään :D Ulkomailta tilattaessa olis toki tullut halvemmaksi... mut sain noista kaikista härpäkkeistä ihan hyvät alennukset. Pyöräilyvaatteet tilaan kyllä Briteistä, kun saa huomattavasti edullisemmin kun täältä.Hienoimmista paikoista*Pihasauna on kyllä yks maalimankaikkeuven hienoin paikka. Istupa pyyhe päällä kuistilla löylyn jäläkeen ja kuuntele sitä luonnon rauhaa. Onneks sen verran puissa tuuli suhisee, ettei korvien piippaus kuulu. Ja jollain tervalta tuoksuvalla on ihtensä hinkattava, sitten vasta on fiilis oikea.
Pihasauna on kyllä yks maalimankaikkeuven hienoin paikka. Istupa pyyhe päällä kuistilla löylyn jäläkeen ja kuuntele sitä luonnon rauhaa. Onneks sen verran puissa tuuli suhisee, ettei korvien piippaus kuulu. Ja jollain tervalta tuoksuvalla on ihtensä hinkattava, sitten vasta on fiilis oikea.
Sitä venyneiden mahanahkojen, selluliittireisien ja ajokoirankorvatissien määrää! Aattelepa oikeen. Kyllä siinä silimä leppää.

Minäpä ainaki menen pistämään pihasaunan lämpeneen! Harmi, ettei saunaolutta ole tarjolla jälkeenpäin. Pitää tyytyä hana- ja vissyveteen.
miten mää selitän sille et huomen ois kova jalkareeni et pakko jättää kahteen.
Ja lopeta Kaira se lampaan käristäminen.