Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai niin. Onnistunut massakausi. Painan enemmän kuin mua pidempi veljeni. Voidaanko vaan yhdessä sopia, että veljeni on kuikelo?

Ei tarvi erikseen sopia, kun niinhän se on :D

Edit. Pitääkö olla enemmän huolissaan siitä et miten sulla on niin tehokas massakausi vai kenties siitä että veljes on lopettanu syömisen..?

Taidanpa laittaa tuon Ice Age 4 pyöriin kun oli tullu tuonne C-Moreen katottavaksi..

Fuuuuuck.

Ei tarvi erikseen sopia, kun niinhän se on :D

Edit. Pitääkö olla enemmän huolissaan siitä et miten sulla on niin tehokas massakausi vai kenties siitä että veljes on lopettanu syömisen..?

Mä en oikein tiiä mistä pitäis olla huolissaan. En mä nyt niiiiin iso oo. Tai siis lihava. Vaikka oonki jo siirtyny väljempiin vaatteisiin. Seuraava askel on sitten muotoilevat alusvaatteet :D Eikä toi mun veli oo lakannu syömästä, lättyjä veti tänäänki napaansa enempi ku muut. Mutta kai sille pitäis lihasta keksiä, sillä on vissiin melko läpipasko aineenvaihdunta. Oon viimeisen kuukauden sisällä saanut kuulla olevani kahta miestä kevyempi. Työkaveri painaa yli 6kg mua vähemmän. Mut se on jo oikeesti tosi laiha.

Fuuuuuck.

Mä en oikein tiiä mistä pitäis olla huolissaan. En mä nyt niiiiin iso oo. Tai siis lihava. Vaikka oonki jo siirtyny väljempiin vaatteisiin. Seuraava askel on sitten muotoilevat alusvaatteet :D Eikä toi mun veli oo lakannu syömästä, lättyjä veti tänäänki napaansa enempi ku muut. Mutta kai sille pitäis lihasta keksiä, sillä on vissiin melko läpipasko aineenvaihdunta. Oon viimeisen kuukauden sisällä saanut kuulla olevani kahta miestä kevyempi. Työkaveri painaa yli 6kg mua vähemmän. Mut se on jo oikeesti tosi laiha.

Konstit on monet :D

Niin no, eihän se koskaan mikään sumo kyllä oo ollukaan.. Käsket sen mennä joka päivä metsälle ja syödä kaiken mitä saa ammuttua. Kyllä se paino pitäs siitä alkaa nousemaan.. :p

Joku vois tuoda mulle mansikkajäätelöö :)

Tuo Veijo mulle niin voin käydä katsomassa löydänkö sulle vielä jädeä :)

Konstit on monet :D

Niin no, eihän se koskaan mikään sumo kyllä oo ollukaan.. Käsket sen mennä joka päivä metsälle ja syödä kaiken mitä saa ammuttua. Kyllä se paino pitäs siitä alkaa nousemaan.. :p

No joo, jätetään ne litistävät mamahousut vielä pois. Mä en muuten nyt puhu siitä meidän yhteisestä tuttavaveljestä, vaan tosta vanhimmasta kapistuksesta, joka on kyllä aina ollu ihan rimppis. Sillä yhdellä vaikuttajalla on kuitenkin ollu jossain vaiheessa jo aivan hyvin kessiäkin :D

No joo, jätetään ne litistävät mamahousut vielä pois. Mä en muuten nyt puhu siitä meidän yhteisestä tuttavaveljestä, vaan tosta vanhimmasta kapistuksesta, joka on kyllä aina ollu ihan rimppis. Sillä yhdellä vaikuttajalla on kuitenkin ollu jossain vaiheessa jo aivan hyvin kessiäkin :D

No mä jo "hieman" ihmettelinkin :D mut aattelin että mistä sitä voi koskaan tietää kun ei oo vuosikausiin nähny. Mut kieltämättä oudolta toi kyllä kuulosti H:n kohdalla... :D

Kyllä nyt Ephellä veättää silmät kiinni. Huomenna taas uusi viikko ja tilipäivän vartoomista!

Jos joku ois ruississa, niin pysäkillä 569 haluais kaks ihan ok miestä kauppatorille. Maksamme pikku kuljetusmaksun!

Edit: elsuuuu auta miehiä mäessä xD

Back
Ylös Bottom