Ephemeral
Banned
Joku vois tuoda mulle mansikkajäätelöö![]()
Kaikkea se sinäki ehottelet! Hävytön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkea se sinäki ehottelet! Hävytön.
Mitä mää ny tein :D Tais Ephen mielikuvitus vaa lähtee laukkaamaa ;)
No vähemmästäkin.
Jäätelö loppu. Örgh
Ai niin. Onnistunut massakausi. Painan enemmän kuin mua pidempi veljeni. Voidaanko vaan yhdessä sopia, että veljeni on kuikelo?
Ei tarvi erikseen sopia, kun niinhän se on :D
Edit. Pitääkö olla enemmän huolissaan siitä et miten sulla on niin tehokas massakausi vai kenties siitä että veljes on lopettanu syömisen..?
Hostel part 2 alko juuri vitoselta. Pakko kattoo (taas) :D
Fuuuuuck.
Mä en oikein tiiä mistä pitäis olla huolissaan. En mä nyt niiiiin iso oo. Tai siis lihava. Vaikka oonki jo siirtyny väljempiin vaatteisiin. Seuraava askel on sitten muotoilevat alusvaatteet :D Eikä toi mun veli oo lakannu syömästä, lättyjä veti tänäänki napaansa enempi ku muut. Mutta kai sille pitäis lihasta keksiä, sillä on vissiin melko läpipasko aineenvaihdunta. Oon viimeisen kuukauden sisällä saanut kuulla olevani kahta miestä kevyempi. Työkaveri painaa yli 6kg mua vähemmän. Mut se on jo oikeesti tosi laiha.

Hostel part 2 alko juuri vitoselta. Pakko kattoo (taas) :D
Konstit on monet :D
Niin no, eihän se koskaan mikään sumo kyllä oo ollukaan.. Käsket sen mennä joka päivä metsälle ja syödä kaiken mitä saa ammuttua. Kyllä se paino pitäs siitä alkaa nousemaan.. :p
No joo, jätetään ne litistävät mamahousut vielä pois. Mä en muuten nyt puhu siitä meidän yhteisestä tuttavaveljestä, vaan tosta vanhimmasta kapistuksesta, joka on kyllä aina ollu ihan rimppis. Sillä yhdellä vaikuttajalla on kuitenkin ollu jossain vaiheessa jo aivan hyvin kessiäkin :D
Tuo Veijo mulle niin voin käydä katsomassa löydänkö sulle vielä jädeä![]()
Jos huomenna sit...Eiköhän sillä vaivalla kävis jo itte jostai ABC:ltä hakee Teuvolla jädeäJos huomenna sit...
Voi voi, teuvo parka kun tuollain juoksutat hakeen jädee.
Eilen sillä oli vähä kestämistä, ku kyydissä oli 4 kännistä kälättävää naista :D