Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musta toi vokotin kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Se suorastaan huutaa "Ei mitään perusteluja!".

Vähän korpee tää helvetin pc-maailma. Oisin tässä tilannu vähän huonekalua ja rettua ni ei onnistu iLuurilla! Ja en millään jaksaisi avata tota helvetinkonetta kun avautumiseen menee yks vartti ja nettiin pääsemiseen vielä viis minuuttia. Sitten vielä ratkaisevalla hetkellä jumahtaa näyttis ja sama avausrumba uudestaan. Vois sanoo et first world painia, nyyh.

Vieläkö se setä siellä ytimessä ryypiskelee?

Aimäävai? Kyllä mä vielä hetken.

image.webp

Äskeinen panoravintola, panimo, jossa vierailin oli ensiluokkainen. Erinomaisia oluita!

Aimäävai? Kyllä mä vielä hetken.

---

Äskeinen panoravintola, panimo, jossa vierailin oli ensiluokkainen. Erinomaisia oluita!

Heineken on muuten alkanut tökkiä ja helvetisti. Suomessa jöin sitä paljon ja mielelläni, Hollannissa innostuin että sehän on täällä vielä paremman makuista. Sitten meni kuukausi ja totesin, että ei enää ikinä Heinekeniä, kun se tökkii niin pahasti. Onneksi on riittävästi vaihtoehtoja saatavilla.

Minunkin pitäisi mennä kaljalle tuossa 45min päästä, kun kaveri lähtee huomenna klo 10 aikaan takaisin kotiin Barcelonaan, niin pakko on käydä vielä viimeiset kaljat juomassa. Kohtuu perseestä, kun jengi alkaa vähitellen lähteä kotimaihinsa.

Mäki otin tälläkertaa hollantilaista aivan siksi ku ei ollu karhua lullossa. Eikä jaksanu hanasta puoltalitraa ryystää.

Ja kriinalle informaatioksi. Join tänään prahassa karhua! :höhöhöhö: Mutta rotterdamis sentään kansallistuotetta.

Evil Dead oli kyllä harvinaisen paska leffa :( josain kuumehoureissa se olis voinu vaikuttaa ihan ok leffalta....

Olitko treffeillä? Mä olen nimittäin miettinyt saisinko jonkun naisen houkuteltua tuota katsomaan.. (Tod näk en, meen yksin)

Toki olishan tuolla muitakin vaihtoehtoja, F&F6, Lone Ranger, Man of Steel, Itse Ilkimys ja Kauhea Kankkunen 3..

Olitko treffeillä? Mä olen nimittäin miettinyt saisinko jonkun naisen houkuteltua tuota katsomaan.. (Tod näk en, meen yksin)

Toki olishan tuolla muitakin vaihtoehtoja, F&F6, Lone Ranger, Man of Steel, Itse Ilkimys ja Kauhea Kankkunen 3..

yksin katoin kotona :D mut jos jonkun naisen viet leffaan, niin Man of steel- moni kaveri on kehunut tota :)

yksin katoin kotona :D mut jos jonkun naisen viet leffaan, niin Man of steel- moni kaveri on kehunut tota :)

No jos ketään saan houkuteltua niin tuo siis. Eiköhän siinä käy kuitenkin taas niin että käyn sen yksin katsomassa viimeisellä viikolla kun en ketään saanut houkuteltua mukaani.

No jos ketään saan houkuteltua niin tuo siis. Eiköhän siinä käy kuitenkin taas niin että käyn sen yksin katsomassa viimeisellä viikolla kun en ketään saanut houkuteltua mukaani.

mut kun yksin menee, niin on siinä se positiivinen juttu, et ketään ei yritä höpöttää sulle jotain kokoajan :D saat olla rauhassa

...ja ketään muu ei syö sun popcorneja!

mut kun yksin menee, niin on siinä se positiivinen juttu, et ketään ei yritä höpöttää sulle jotain kokoajan :D saat olla rauhassa

...ja ketään muu ei syö sun popcorneja!

Osaan minä shhh! sanoa jos meinaa se joku alkaa räpättää kesken leffan :D

Mä en syö ite edes popcorneja niin ei siitäkään huolta :) Jos syön niin ostan molemmille omat.

Osaan minä shhh! sanoa jos meinaa se joku alkaa räpättää kesken leffan :D

Mä en syö ite edes popcorneja niin ei siitäkään huolta :) Jos syön niin ostan molemmille omat.

tästä tuli mieleen leffamätöt: aina kun meen mun pikkusiskon kanssa leffaan, meillä on mukana kilo irtokarkkeja, isoin popcornannos mitä löytyy ja litran juomat päälle :D noilla pärjää just ja just leffan ajan. Ja mä voin jakaa karkit ja popcornit, mut vain ja ainoastaan mun pikkusiskon kanssa, koska se on perinne

- - - Updated - - -

Kielipoliisista päivää. Ei saa sanoa noin. Joku palstan veijari tulee antamaan sulle piiskaa.

edit. poliisi ei ole täälläkään näköjään ajoissa...

tiedätkö, mun äikänope-äiti antas varmasti mulle piiskaa :D

No, tässä tulee. Alkujaa oli tosiaa 1 tikki. Nyt 12. Arpi taitanee jäädä :D
Kuva ei kyllä anna oikeutta sen rumuudelle. Hyh.

Aika vähällä selvisit! Joskus vuosia sitten näin Provinssissa kun piikeillä varustettua aitaa ylittävä tyttö horjahti ja sillä repes käsi hauiksen puolelta olkapäästä - ranteeseen asti ja koko matkalta luuhun asti! Oli kyllä toiseksi karmein näky mitä oon koskaan nähny!!!

Kämmeneen jäävä arpi tuntuu varmasti miehistä kivalle kun annat vähän käsihoitoa... ;)

Back
Ylös Bottom