Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7 viikon loma :D aaah... talvella sit vituttaa, tai no, on mulla sillonki parin viikon loma.
Oon tainnu jälleen valita ammatin väärin :D Ei vaiskaa, hyvä et on noin kovasti lomia. Kai sä nyt sentää sillo lähet johki aurinkoon??

- - - Updated - - -

7 viikon loma :D aaah... talvella sit vituttaa, tai no, on mulla sillonki parin viikon loma.

Ootko ope täti??

Oon tainnu jälleen valita ammatin väärin :D Ei vaiskaa, hyvä et on noin kovasti lomia. Kai sä nyt sentää sillo lähet johki aurinkoon??

- - - Updated - - -

Ootko ope täti??
en mä ole opetäti, olen vaan varsin miehisessä duunissa ja mulla on viimevuoden pitämättömiä lomia ja pekkasia :D

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai että. Olihan hauskaa piipahtaa geeämmän aurinkoterassilla. Parit drinksudrinksut ja aurinkotuolilla makoilua. Ja niin olen innoissani tästä tatuointihommasta. Mahtavaa. Saapa nähä tuleeko illalla vielä jonnekin lähdettyä tanssilla. Ei ehkä, aamulla pitäis sinne häähumuun suunnata. Yrittää kerrankin olla nätisti kuin kunnon kuorotyttö konsanaan.

Huomenna pitäs kaverin kanssa ottaa rommi-haaste! :D Pitäs molempien tummat rommit juua pois poikkeen.. Onse vaan nii pahaa litkua, että kyllähän siitä siis haasteen saa aikaseks! Merirosvomusat soimaan ja rannalle raakana kiskomaan pullot tyhjäks. Jos nyt vähä kokista sekaan.. :D

E: pitäskö sitä lähtee vetämään iltareeni :D vois selekää tehä niin kasvas vielä vähä lisää tuo mun "vahvin" lihasryhmä!

Meikällä on tänään ohjelmassa kaverin synttäripirskeet. Varmaan ihan hyvät pirskeet on tulossa, koska tilattiin tuolle intialaiskaverille, joka itse on 170/53kg, jymylolloinen strippari. Toivon mukaan jätkällä pyörii silmät päässä kuin hedelmäpelissä. Itse otan pari kaljaa seuran vuoksi, mutta huomenna jatkuu tenttitreeni.

Mullon Göteborgs Prima Fint lössiä nyt huulessa, pieksee rödan mielestäni heittämällä.

Vittu mulla on Ettanin pussia ikävä, se vaan on hyvää, kunhan vaan tarpeeksi huuleen laittaa.

Kohta treenaamaan! :)

:lol2: Joutu paremma puutteessa tornin vetää ja on kyllä niin puista paskaa ettei oo tosi.

Ensimmäisen kerran elämässäni poltin ihoni aika kivan punaiseksi auringossa. Enkä edes ottanut varsinaisesti aurinkoa,olin vain mökillä uikkareissa koko ajan. Nyt kun katsoo peiliin niin oikeein pahaa tekee. Noh toivottavasti tämä tasoittuu nopeasti..

Meni ihan väärään ketjuun ensin, mutta hei. Siunattu olkoon oikean rivivälin unohtaminen ja sitten kesken kaiken hunajat housuissa tajuaa, että nyt on liian tiheää. Oikea riviväli koko tekstiin ja KAS, sehän onkin valmis analyysi siinä sitten! :D

No ai pentele, että maistuu. Sain paljon kehuja hyvästä analyysista ja nelosen opintorekisteriin! Ouraidiii! Banaanitanssi!

Vedä mielummin vaikka käteesi. Paljon fiksumpaa kuin tuon nuuska-paskan vetäminen.

:D no mutta jos vedän molempia, kun eivät sulje toisiaan pois nämä asiat.

Jos sitä vaikka nukkuis kohta huolet ja murheet pois. En mää kyllä mitään ruukaa murehtia, sopivasti ko on hölmö niin ei huolet haittaa :D Tilasin vielä viimesiä hallivärkkejä, kohta tulee jonkunlainen korsu puimurille.

Back
Ylös Bottom