Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Örgh. Mäkkisafkaa ja ihan kohta nassautan ekan oluen. Toisen oluen. Kolmannen oluen. Saunaan. Kuudennen oluen. Jne

neljäs ja viides jäi välistä, huijaat! :D

Kellokin jo kohta puolenyön. Eikä väsytä yhtään. Unirytmi on kyllä menny ihan sekasin. Josko se nyt ei erityisen selkeä ollu aikasemminkaan.

Ttu! Pää hajuaa! Kun tämä on tehty ni oksennan ton Unsworthin kuva-analyysiteorian päälle ja paskon taas vaihteeksi diskurssikettinkiä. Gäböyyy...

Tuus Kaira saunoo ja ottaa olutta Ephen kanssa.

Voin kertoo, että houkuttais aika perkeleesti. Taidan korkata tuolta jääkaapista yhden kylmän Crowmoorin kun niitä juhannukselta mukaan tyrkättiin. Kalijaa eijooo :( Mutta jospa se tällä runosuoli vielä parin sivun verran pysyis sutjakkana.

A great way to start the day!

Elikkäa 05:00 uimaan, siitä sitten sisälle nauttimaan aamiaista.
Tuoreita mansikoita, rahkaa, kahvia, vitamiinit ja PEKONIA!

Hitto mikä lomalainen mäki oon. Heräsin ekan kerran seiskalta! Tätä ei olsi ikinä tapahtunu Patleetin vanhas elämässä, lapsenaki kuulemma heränny vasta kympin jälkeen. Tulee mähee päivä. Jalkareeniä, auringonottoa ja myöhemmin illanviettoa kavereiden kanssa! Huonoja offtopikkeja siis mahdollisesti tulossa. Voisin ottaa jonku tuhat kuvaa parittelevista hämähäkeistä ja koklaa mis kohtaa sais bananas (are for monkeys).

lenkille tarttis lähtee- kävelylenkille :( ei tullu yöllä ukkosta, ja mä olen todella pettynyt! Misssä se luvattu ukkosmyräkkä on?

Tapleetilla tailtaa olla joku hämähäkkipervess io.

Päivän agenda:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sateenvarjo ihan hukassa! :itku: Sataa kaatamalla... Onneksi tänään on sentään kyykkypäivä. :haart:

Tänään ois eessä se jalakapäevä! Voe mahoton..

E: olipa taas hirvee ukkosmyrsky eilen.. Vähä salamoi ja jyris ja se oli siinä. Ei edes sähköt katkennu kertaakaan.

Back
Ylös Bottom