Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nooh, mites kävi?

Onko tassu korjattu, mitäs sanoivat paranemisesta..?

Leikkaus takana, mutta kivut alkoi juuri :( Ai saatana!!

Hengissä kuiteski ollaa ja mitää ei sit poikki ollu, mutta hyvin oli hermot ja jänteet kärsineet&mustelmilla ihan. Ne repi tota kämmentä enemmä vaa auki, ku hematooma oli iskeny sinne kaiken kimppuun aika hirmusena ja ny se kyllä tuntuuki siltä ku puuttus kämmen kokonaa... Tikit poistetaa kahen viikon päästä... En kysyny montako tuli ku alunperin oli vaa yks. Saikkuu 14.7. asti +kesäloma 4vkoo ku piti semmosenki piti alkaa tulevana maanantaina.

Lisää lääkkeitä!!!!!! Kuolen.

Hullut endorfiinipuuskat ku sai viilettää pyörällä työmatkan täysillä kotia, eikä lämpöäkään ulkona ku 30 astetta. :D :hyper: Huomenna uusiksi!

Mä ihmettelin tota helvetillistä läjää nappeja, minkä ne mukaan löi ja reseptit päälle. Mihin hemmettiin mä noita vetelen...

Mulla on vieläkin panacodeja jäljellä ku 1,5v sitten leikattiin jalkaa...

Santsille pitäis viedä vähän kukkaa että kivut helpottaa ja pyygee olla.

nyt menossa puolentoista viikon tauko salilta koska oon työhommissa toisella paikkakunnalla tän viikon, joten pidämpäs sitten oikein ''tankkausviikon''. Iltapalalla semmoset 1200 kcal...

Leikkaus takana, mutta kivut alkoi juuri :( Ai saatana!!

Hengissä kuiteski ollaa ja mitää ei sit poikki ollu, mutta hyvin oli hermot ja jänteet kärsineet&mustelmilla ihan. Ne repi tota kämmentä enemmä vaa auki, ku hematooma oli iskeny sinne kaiken kimppuun aika hirmusena ja ny se kyllä tuntuuki siltä ku puuttus kämmen kokonaa... Tikit poistetaa kahen viikon päästä... En kysyny montako tuli ku alunperin oli vaa yks. Saikkuu 14.7. asti +kesäloma 4vkoo ku piti semmosenki piti alkaa tulevana maanantaina.

Lisää lääkkeitä!!!!!! Kuolen.

No se on kyllä hyvä tieto ettei hermot ollu kuitenkaa poikki. Itsellänihän ei oikean käden pikkurilli suoristu ihan täysin eikä mene täysin kiinnikään. Tuolta sormesta katkes aikanaan kaikki nivel- ja ristikkäissiteet + hermot.. Koko sormi oli nahanpalan ja onnettomien lihasten varassa enää kiinni kämmenessä, luita ei murtunu onneksi niin toimii näinkin hyvin. Saivat siis kuitenkin kaivella hermonpäitä sieltä esiin jotta saivat korjailtua. Edelleen 15v myöhemmin ei toimi täysin mutta tuon kanssa on oppinu olemaan. Ja onneksi oli vain pikkurilli, se hyödyttömin sormi :)

Kyllä se siitä kuntoon tulee :) Paranemisia!

Back
Ylös Bottom