Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu en mäkään Suomessa pahemmin, mutta nyt... Viime perjantaina sain itteni kärtsääntymään niin että eilenkin vielä punoitti. Hyvä mä.
image.webp
Järvenpään parittelevat hämähäkit.

mä yritin ostaa 2 olutta kaupassa, ei suostunut myymään- ei ollut kuulemma mun ajokortti :D näytin vielä normihenkkarit päälle niin kyllä sit sain ostettua. Repesin kassalla ihan totaalisesti(noin on tainnu käydä viimeksi 18-vuotiaana)

Niin aina. Jos olisit ostanu lavallisen, ei olisi kysytty mitään. Tommoset pienet määrät herättää myyjien epäilyksen. Näin oon ite havainnu.

Järvenpään parittelevat hämähäkit.

Tykkäätkö hämähäkeistä?

mä rupeen tekemään tästä aiheesta tieteellistä tutkimusta :D

Mä oon tehny jo. Alkossa ei oo ikinä kysytty väkeviä ostaessa papereita, mutta hyvin usein jos oon ostanu 1-3 ploa jotain erikoisolutta.

Visiitti keskustaan ja sai käydä suihkussa ennen lähtöä sekä heti kun pääs takas himaan. Muuten ei tää kuumuus niin haittais, muttei oikein voi pitää ikkunoita auki, koska veto ottaa kipeeseen kurkkuun.

Back
Ylös Bottom