Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh katoin äsken mol.fi:stä yhen homman, soitin puhelun ja sovin "työhaastattelun" huomiselle aamuseiskaks. Joutuukohan tässä nyt vielä töihin loppukesäks...

Minähän en pääse edes haastatteluihin. Varmaan pitäisi itsekin soittaa noihin paikkoihin, kun nuo nettilomakkeet eivät tunnu vievän asiaa eteenpäin.

Tuleepa aika paljon noita eri ruokaohmeleita nykyää.

Äsken tais tulla viittä samaan aikaan ihan peruskanavilta.

Jamie Oliver kokkaa varmaan kohta uutisissakin.

Minähän en pääse edes haastatteluihin. Varmaan pitäisi itsekin soittaa noihin paikkoihin, kun nuo nettilomakkeet eivät tunnu vievän asiaa eteenpäin.

Nojoo ei tämäkään homma liity mitenkään omaan alaan enkä tuolla tule tekemään ku heinä- ja elokuun, jos sinne pääsen. Kuhan jotain pientä tienistiä kesälle "hanttihommilla".

Tuli äskön maksettua ittensä velattomaks. Oli roikkumassa tollanen vanha 600 eken lasku, ja nyt sekin on poissa. Nyt tiiä enään mihin kaikki rahat ees tunkee, ku ei oo mitään mihin tota rahaa tunkee. On tää rankkaa. Oonkohan mä kohta miljunääri?

Tuli äskön maksettua ittensä velattomaks. Oli roikkumassa tollanen vanha 600 eken lasku, ja nyt sekin on poissa. Nyt tiiä enään mihin kaikki rahat ees tunkee, ku ei oo mitään mihin tota rahaa tunkee. On tää rankkaa. Oonkohan mä kohta miljunääri?

Onneks on niin pienet tulot, että vaikka ei velkaa olekkaan, niin ei kyllä tarvi miljonääriks tuloa pelätä. Sitäpaitsi kohta kyllä saattaa olla sitä velkaakin :(

Onneks on niin pienet tulot, että vaikka ei velkaa olekkaan, niin ei kyllä tarvi miljonääriks tuloa pelätä. Sitäpaitsi kohta kyllä saattaa olla sitä velkaakin :(

Joo näinhän se on. Ei täällä pääse rikastumaan. Itelläki on vielä kämpän osto jossain vaiheessa elämää.

Vissiin se on lähettävä biitsiä pelloomaan ja uimaan ku on niin vitun ahistavan lämmin täällä kotona, että ei perkele! En ymmärrä kuka halvatun pakana jaksaa mieluummi kotona kärvistellä tämmösillä keleillä.

Mie ainkii ku tää talo vaan pysyy viileempänä ku tuo ulkoilma. Ei siinä mitään, kyllä mä tykkään tosta ilmastakin.
Ja huomenna onkii sitten kunnon ihonkärtsäystä tiedossa ja melkeen koko päivä taas pihalla.

Helvetin hullua mennä salille vetään jalkareeni näillä keleillä :urjo: Melkein tuli hiki..

Huomenna!!!

Ps. Hei sinä ihana mies joka vaihdoit lippuja rannekkeisiin Lasipalatsilla.... soita minulle! :kuola: :kuola: :kuola:

E. Oho. jättikuva. No mulla on iso ego.

download1.webp

Sain mun auton takaisin tänään! 4 viikon korjaamoreissun jälkeen! :rock:

Ikkunat auki ni joku linnunpoikanen lensi sisään.Sain onneks "huputettua" ni onnistuin laskemaan vahingoittumattomana takas luontoon,ei edes paskantanu ympäriinsä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom