Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tommoseen "käsikoruun" kuuluu kiinnittää tussi narun päähän. Ja sit jokainen vastaantulija saa halutessaan kirjottaa oman merkkinsä. Tulee meinaan komee, tai siltä se ainakin sillon humalapäissään tuntuu :D

Perjantaista ja lauantaista ei sitten mitään muistakaan, niinkö?:D
No sanotaan että jokainen mökillä ollut heitti kyllä aika All-In tuolloin perjantaina. Kukaan ei muista kaikkia illan tapahtumia ja oli meitä sentään 9 hengen sekalainen sakki.

Lauantaina sit herään päivällä viideltä sentään sängystä, mutta sellanen paketti oli syntynyt peitoista, lakanoista ja tyynyistä, että ihan äkkiä en niiden sisästä ulos selvinnyt. BeerPongia kuus erää pohjille, niin hauskaa oli jälleen.

No mä ny yeirin vähä oikasta... Tai siis eihä se yritykseks jääny, mutta Tampereel joutu käymää välissä :D Varsinaine oikoreitti juu...

Sun pitäis kyllä käydä joku ninja-kurssi ensin ennenku alat noin riehuumaa :D Pääsikö muut seurueen jäsenet yli?

Mieheltä olisin vielä kysynyt että saiko säpiä mut mikä olis vastaava naiselle, sämu? :D

Juhannus oli varsin mainio! :) Kaikkea mukavaa puuhaa riittii monelle päivälle

Kyllä on kuitenkin mukavaa olla kotona. Huomenna jatkuu dieetti entistä kovempana.

Sun pitäis kyllä käydä joku ninja-kurssi ensin ennenku alat noin riehuumaa :D Pääsikö muut seurueen jäsenet yli?

Mieheltä olisin vielä kysynyt että saiko säpiä mut mikä olis vastaava naiselle, sämu? :D

Heh :) Aina mulle tapahtuu, mut harvemmin sattuu. Välillä näinki! Itseasiassa en antanu muiden kiivetä, vaan nostin sitä aitaa, että pääs ryömii alta... ( Älä sano mitää :D )

Sämu :lol2:

...Oon pyrkiny vähentää :D

Heh :) Aina mulle tapahtuu, mut harvemmin sattuu. Välillä näinki! Itseasiassa en antanu muiden kiivetä, vaan nostin sitä aitaa, että pääs ryömii alta... ( Älä sano mitää :D )

Sämu :lol2:

...Oon pyrkiny vähentää :D

Yritän olla sanomatta :D Oikeesti yritän.. No seuraavalla kerralla sitten viisaampana, eikös joo?

Ihan ite keksin sämun, tulen käyttämään tuota jatkossakin tarpeen tullen :)

Miksi olet vähentämään ruvennut? Meinaatko siirtyä nunnaluostariin..? :rolleyes:

Yritän olla sanomatta :D Oikeesti yritän.. No seuraavalla kerralla sitten viisaampana, eikös joo?

Ihan ite keksin sämun, tulen käyttämään tuota jatkossakin tarpeen tullen :)

Miksi olet vähentämään ruvennut? Meinaatko siirtyä nunnaluostariin..? :rolleyes:

Ainaha sitä luulee, että on ens kerralla fiksumpi ja saattaaha sitä hyvin ollakki, mutta ei välttis sitte enää sitä seuraavalla kerralla :D

Säpi kyllä on jotenki osuvampi ku sämu... Et mitää muuta keksis? Säkikin ois parempi...

Juu ainaha mä oo nunnaks ryhtymässä, ku usko miehiin loppuu, mutta... Jos ei ny ei iha viä kuiteskaa :D Kesä ja kaikkee!

Ainaha sitä luulee, että on ens kerralla fiksumpi ja saattaaha sitä hyvin ollakki, mutta ei välttis sitte enää sitä seuraavalla kerralla :D

Säpi kyllä on jotenki osuvampi ku sämu... Et mitää muuta keksis? Säkikin ois parempi...

Juu ainaha mä oo nunnaks ryhtymässä, ku usko miehiin loppuu, mutta... Jos ei ny ei iha viä kuiteskaa :D Kesä ja kaikkee!

Kyllä mä luulen että sillon kun jotain oikeesti tapahtuu niin sen muistaa, läheltäpiti tilanteet tahtoo kyllä unohtua helpostikin. :)

Njääh, mä pitäydyn sämussa :) Tietäis vaan kelle vois moista tarjota :rolleyes: Taidan olla kyllä enemmän säpi miehiä..

Nonii, löytyyhän sitä asennetta joten voi lopettaa moiset vähennyspuheet heti alkuunsa :) Go girl! ;)

Iän myötä? Kysytääs ny eka, että kuinka vanhana sä mua oikeen pidät?

En minä tiedä, taisin mennä haukkumaan väärää puuta, pahoitteluni. Aina vain saa kuulla, että krapulat pahenevat sitä mukaa mitä enemmän on vuosia mittarissa. Tai sitten olen vain niin amatööri, etten osaa juoda kunnolla.

Oli kyllä elämäni paras juhannus!

No mutta niin minullakin:) Saatte vielä yhden turhan juhannuskuvan lisää:

1011702_10151653634162381_970891130_n.webp

Ja kävin muuten myös uimassa:)

Mä en tainnut ottaa yhtään kuvaa. Pari äänitettä kylläkin. Ei nyt mitenkään erityisen mahtava ja ikimuistoinen tunnelma ollut, mutta taas asiat etenee ja hyvä niin.

Jahas, maanantai ma huomaan. Kaikki kivasti pakattu salia ja sen jälkeisiä töitä varten, ajelen salille ja huomaan että avainkortti jäi kotiin :face: . Pelkäsin jalkatreeniä varmaan alitajuisesti ja jätin sen kotiin..huomenna uus yritys.

Auts, selkään sattuu. Viime viikon mavetteluista se alkoi, eikä juhannuksen rymyäminen ja huonossa asennossa nukkuminen ainakaan parantanut tilannetta. Välillä tuntuu aika avuttomalta, kun ei meinaa saada sukkiakaan jalkaan. Pahimmillaan vihlaisi siihen malliin, että meinasi lähteä jalat alta.

Mites noin muuten, onko väki selvinnyt juhannuksesta? Täällä tuli pienenä yllätyksenä, että liskoja tai darraa ei ole näkynyt. :wtf:

Hyvin on selvitty, ku huilaili viimeyönä 21:30 - 07:00. Ja ku ei ollu koko jussina kännis, maisteli vaan vähä.

Back
Ylös Bottom