Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meinasin hommata, musta tulee ihan lara croft... sitäpaitsi, luonnossa näytän angelina jolielta :D mut ei ihan yhtä isoja tissejä...Sun olis pitäny ostaa kaks tommosta + reisikotelot.
Mmmm boobies
O_o missä?
Mentulahan esittelee niitä tossa sivun yläreunassa.
No on sulla vielä jotain veressä, olosuhteet huomioiden hymiöiden määrä on aikamoinen :D Mitä sää oot räyhänny?
Korvaako mikään vakuutus Sanze tuota taksimatkaa Treelle? Kuvittelisin ainakin että tapaturmavakuutus tai ainakin matkavakuutus korvais mukavasti pakolliset taksiajelut. Siis jos sellanen löytyy :D
ja toki tapaturmavakuutus löytyy myöskin ...pakkoki olla sellanen tai vaikka kakskin, ku oon tälläne idiootti :DO_o missä?
Eikai se portti niin vaikeessa paikassa ollu?? ite ainaki käytin sitä koko ajan.Jäin kuule kämmenestä roikkumaa sellasee metalliaitaan... Yhden piikin varassa roikuin koko ämmä. Ny vaan pitää toivoo et toi käsi tulee itellää nopeesti kuntoo, ettei joudu operoitavaks. Mullon yllättävän hyvä fiilis olosuhteista riippumatta :D (Lääkitys vissii kunnossa).
Joo kyl mä sain TAYSist iha laput Kelaan vietäväks, millä saan melkein koko summan takasija toki tapaturmavakuutus löytyy myöskin ...pakkoki olla sellanen tai vaikka kakskin, ku oon tälläne idiootti :D
Eikai se portti niin vaikeessa paikassa ollu?? ite ainaki käytin sitä koko ajan.

Eihän tuolla enää ole tissejä. Poistatti ne ettei rintasyöpä pääsisi tarraamaan tahmaisia näppejään rintavarustukseen.
katso liitettä 101122
Eihän tuolla enää ole tissejä. Poistatti ne ettei rintasyöpä pääsisi tarraamaan tahmaisia näppejään rintavarustukseen.
Käännä ny veistä haavassa :D Tää tapahtu leirintäalueen välittömässä läheisyydessä, ei siä itse alueella. Kännissä saa välillä nii kauhee hyviä ideoita päähänsä![]()
Siis mitä? Ette kai te ollut päihtyneenä sielä?

hui, kun se on nykyään laiha! huomattavasti lihaisampi oli tomb raider aikoina. Ja onhan sillä silarit, vaikkei rintarauhasia ja rintakudosta enää olekkaan.
Niin no minä ajattelinkin aitoja tissejä. :aidottissit: Tai siis en ajattellut, vaan... No, tiedättehän?On sillä silikonit.
Ai mää vai
Mites Ephen juhannus meni?
Käännä ny veistä haavassa :D Tää tapahtu leirintäalueen välittömässä läheisyydessä, ei siä itse alueella. Kännissä saa välillä nii kauhee hyviä ideoita päähänsä![]()
Petraat tosta sitte vaa ens vuodeks