Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Korvaako mikään vakuutus Sanze tuota taksimatkaa Treelle? Kuvittelisin ainakin että tapaturmavakuutus tai ainakin matkavakuutus korvais mukavasti pakolliset taksiajelut. Siis jos sellanen löytyy :D

No on sulla vielä jotain veressä, olosuhteet huomioiden hymiöiden määrä on aikamoinen :D Mitä sää oot räyhänny?

Jäin kuule kämmenestä roikkumaa sellasee metalliaitaan... Yhden piikin varassa roikuin koko ämmä. Ny vaan pitää toivoo et toi käsi tulee itellää nopeesti kuntoo, ettei joudu operoitavaks. Mullon yllättävän hyvä fiilis olosuhteista riippumatta :D (Lääkitys vissii kunnossa).

Korvaako mikään vakuutus Sanze tuota taksimatkaa Treelle? Kuvittelisin ainakin että tapaturmavakuutus tai ainakin matkavakuutus korvais mukavasti pakolliset taksiajelut. Siis jos sellanen löytyy :D

Joo kyl mä sain TAYSist iha laput Kelaan vietäväks, millä saan melkein koko summan takasi :) ja toki tapaturmavakuutus löytyy myöskin ...pakkoki olla sellanen tai vaikka kakskin, ku oon tälläne idiootti :D

Jäin kuule kämmenestä roikkumaa sellasee metalliaitaan... Yhden piikin varassa roikuin koko ämmä. Ny vaan pitää toivoo et toi käsi tulee itellää nopeesti kuntoo, ettei joudu operoitavaks. Mullon yllättävän hyvä fiilis olosuhteista riippumatta :D (Lääkitys vissii kunnossa).

Joo kyl mä sain TAYSist iha laput Kelaan vietäväks, millä saan melkein koko summan takasi :) ja toki tapaturmavakuutus löytyy myöskin ...pakkoki olla sellanen tai vaikka kakskin, ku oon tälläne idiootti :D
Eikai se portti niin vaikeessa paikassa ollu?? ite ainaki käytin sitä koko ajan.

meinasin hommata, musta tulee ihan lara croft... sitäpaitsi, luonnossa näytän angelina jolielta :D mut ei ihan yhtä isoja tissejä...
angelina-jolie-reveals-she-had-a-preventative-double-mastectomy.webp

Eihän tuolla enää ole tissejä. Poistatti ne ettei rintasyöpä pääsisi tarraamaan tahmaisia näppejään rintavarustukseen.

Eihän tuolla enää ole tissejä. Poistatti ne ettei rintasyöpä pääsisi tarraamaan tahmaisia näppejään rintavarustukseen.

hui, kun se on nykyään laiha! huomattavasti lihaisampi oli tomb raider aikoina. Ja onhan sillä silarit, vaikkei rintarauhasia ja rintakudosta enää olekkaan.

Käännä ny veistä haavassa :D Tää tapahtu leirintäalueen välittömässä läheisyydessä, ei siä itse alueella. Kännissä saa välillä nii kauhee hyviä ideoita päähänsä :rolleyes:

Siis mitä? Ette kai te ollut päihtyneenä sielä?

Ai mää vai :rolleyes:

Mites Ephen juhannus meni?

Örgh. Siinähän se meni kitaraa soittaessa pe ja la. Tänään ollut äärimmäisen tylsä jumittava päivä. Onneksi huomenna pääsee taas duuniin niin tulee jotain ohjelmaa.

Käännä ny veistä haavassa :D Tää tapahtu leirintäalueen välittömässä läheisyydessä, ei siä itse alueella. Kännissä saa välillä nii kauhee hyviä ideoita päähänsä :rolleyes:

Rauhoonnu :D Niin sitä taitaa toisinaan tulla, mut äskeisessä tarkistus laskennassa totesin että kaikki sormet ja varpaat oli tallella eli kaikki okei :) Petraat tosta sitte vaa ens vuodeks

Back
Ylös Bottom