Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooh, Flogging Molly tulossa kolmelle keikalle Suomeen marraskuussa. Yksi niistä bändeistä mitä pitää kerran elämässään ainaski käyä kattomassa.

Onneks siihen tarjoutuu mahollisuus joka vuosi. Jos sen tänä vuonna joku missaa niin onneks ens vuonna voi sit yrittää uudestaan päästä keikalle.

Onneks siihen tarjoutuu mahollisuus joka vuosi. Jos sen tänä vuonna joku missaa niin onneks ens vuonna voi sit yrittää uudestaan päästä keikalle.

Yleensä lukenu aina jälkikäteen että ovat käyneet keikalla. Kerranki ajoissa liikenteessä ja liput ostettuna :D

Pakollinen juhannuskuva.

xcover 019.webp

Saunan lämmitykseen--->

Huomenna takas kaupunkiin, alkoi riittämään jo vähäksi aikaa. :D Kalastamaan en päässyt (liikaa hyttysiä, satoi vettä) ja vesikin oli kylmää. Pari leffaa katsottuna eikä niitäkään jaksa tapittaa enempää tälle illalle. :)

Jaha. Josko sitä illan päälle nappaisi vielä yhden Crowmoorin ja sitten Sirdaludin kanssa nukkumaan. Viime yön jäljiltä selkä laukes niin, että olen taas muutamaan otteeseen kontannut lattioilla kun jalka lähtee kivun takia alta. Kivvaa hei. No onneks oli Sirda laukunpohjalla.

Aaah! 36 ratkiriemukasta tuntia täynnä keskussairaalan ensiavussa kolmeen päivään ja toinen mokoma vielä edessä. Alkaa jo hetkittäin huumorintaju olemaan koetuksella.

Tylsäks käy aika, no parin tunnin päästä nukkumaan ja huomenna uusipäivä :) ajattelin että lenkillä vois käydä aamusta.

Jaha. Josko sitä illan päälle nappaisi vielä yhden Crowmoorin ja sitten Sirdaludin kanssa nukkumaan. Viime yön jäljiltä selkä laukes niin, että olen taas muutamaan otteeseen kontannut lattioilla kun jalka lähtee kivun takia alta. Kivvaa hei. No onneks oli Sirda laukunpohjalla.

Sirdaludeja kannattaa aina olla kaapissa. Itselläni tulee uni aika äkkiä jos sellaisen ottaa niin ei vaikka aamulla/työaikana voi ottaa, mutta muuten hyvä lääke lihasjumeihin. Toimii myös hyvin unilääkkeenä. Win win. Lihasjumit helpottaa ja uni tulee kun illalla ottaa :)

Hitto sirdaludeja pitäis kyllä aina olla varuilta, aina sillon tällön olisi suuri tarve ettei tarttis maata lattialla liikkumattomana... Pitäis vaan käydä itkemässä resepti noihin.

Hitto sirdaludeja pitäis kyllä aina olla varuilta, aina sillon tällön olisi suuri tarve ettei tarttis maata lattialla liikkumattomana... Pitäis vaan käydä itkemässä resepti noihin.

Saa tosi helposti. Ei tarvii kun käydä valittamassa että on selkä jumissa jatkuvasti niin saat reseptin niihin. Ovat vielä aika halpoja.
Mun mielestä sais ehdottomasti olla reseptivapaa lääke. Ois vaikka 1-2mg:t reseptivapaana ja sitten isommat respalla.

8h päästä lento seuraavaan lomakohteeseen, eikä väsytä, vaikka olisi hyvä levätä tässä välissä. Johtunee siitä, etten ole ollut hereillä kuin 12h.

En muuten ymmärrä jengiä, jotka matkustavat vieraaseen kaupunkiin ja viettävät melkeinpä koko päivän hostellissa/hotellissa. Luulisi, että reissatessa olisi muutakin mielekkäämpää tekemistä kuin sarjojen katselu.

Saa tosi helposti. Ei tarvii kun käydä valittamassa että on selkä jumissa jatkuvasti niin saat reseptin niihin. Ovat vielä aika halpoja.
Mun mielestä sais ehdottomasti olla reseptivapaa lääke. Ois vaikka 1-2mg:t reseptivapaana ja sitten isommat respalla.

Armeija-aikana ja sen jälkeen tuli noita popsittua silloin tällöin. Nyt olis kyllä kaapissa sellaisia lääkkeitä jotka vie hermosäryn pois ja helpottais nukahtamaan mutta kun ne ei aukaise lihaksia.. :)
Mitähän mieltä työlääkäri olis kun nyt menisin valittaan selän jumimista kun vasta "hoidettu" välilevynpullistuma kuntoon..

Täällä joudutaan valvomaan vielä hetki, kun paistoin äsken kanaa huomiselle, eikä sitä voi vielä kuumana laittaa jääkaappiin. Onneksi kirja vallankumouksellisista IT-keksinnöistä pitää hereillä. Nörttivaara! :D

En muuten ymmärrä jengiä, jotka matkustavat vieraaseen kaupunkiin ja viettävät melkeinpä koko päivän hostellissa/hotellissa. Luulisi, että reissatessa olisi muutakin mielekkäämpää tekemistä kuin sarjojen katselu.

Käsittääkseni joissakin hostelleissa asuu ihmisiä, jotka esimerkiksi tekevät töitä hostellin respassa pari päivää viikossa ja sillä kustantavat asumisensa. Ehkä joka päivä ei jaksa kiertää katselemassa samoja nähtävyyksiä?

8h päästä lento seuraavaan lomakohteeseen, eikä väsytä, vaikka olisi hyvä levätä tässä välissä. Johtunee siitä, etten ole ollut hereillä kuin 12h.

Joitakin ihmisiä ahdistaa kaikki turistinähtävyydet ja muut turhakkeet. En itsekkään jaksa matkustaessa istua hotellissa, mutta ei se musta niin käsittämätöntä ole jos joku niin tekee :D

:O joku kako sahailee moottorisahalla, alkoi eilen ~16.45 ja sahaili tunnin, nyt noin vartti sitten alkoi! Ei mua niin haittaa mut... tykkään kuitenkin ettei pyhänä tai nyt sunnuntaina kellään pitäis tarvetta ruveta polttopuita tekemään (verrattain aikaseen). Noh naapurit kiittää XD

Mistäs mä löytäisin erittäin järeän kokoisen vesipyssyn? Noi mihin olen törmännyt on tosi säälittäviä.

JudoHemmolla on sellainen pyssy että siihen tarvitaan aseenkantolupa.

Mutta niitä vesipyssyjä myy ainakin Toys R Us, ja löytyy aika isojakin.

Back
Ylös Bottom