Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän piti kokeilla, että miltä se rokkiviina tällä kertaa maistuu. Yliarvostetulta, kuten aina ennenki.

Jäk dänjels on mainettaan paskempaa..webp

Jos minäkin lähtisin huomenna, tai oikeastaan tänään vähän viinoja maistelemaan. Ei vieläkään väsytä, vaikka heräsin jo aamukuudelta töihin 4 tunnin yöunien jälkeen.

Mä oon dokannu aina vain yhden päivän, 23 ikävuoteen mennessä. Tänä jussina mä haluun kokee jotain uutta ja vedän 3 päivää, nyt 6h unta ja aamupalaks vodkaa. Dokaan muutenkin max. kerran kuussa niin voin kuvitella miten sivistän itseäni tällä rännillä

Ensimmäinen juhannusaatto koskaan, kun herätys klo 0700, puurot naamaan ja aamusalille. Illemmalla on tarkoitus juhlistaa kyllä, mutta aloitetaan terveellisesti ;) Hyvää Jussia!

Ensimmäinen juhannusaatto koskaan, kun herätys klo 0700, puurot naamaan ja aamusalille. Illemmalla on tarkoitus juhlistaa kyllä, mutta aloitetaan terveellisesti ;) Hyvää Jussia!

Määki olin liikenteessä jo kasin jälkeen salilla. :D Oli vain yks tyyppi mun lisäksi. Ompahan nyt virtaa loppupäiväksi ku sai kehon hereille. :) Aika kylmän kalsean ilman tekaisin näin juhannusaatoksi! Toivottavasti huomenna lämpenee... Kohta matkaan ja pois kaupungista. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Määki olin liikenteessä jo kasin jälkeen salilla. :D Oli vain yks tyyppi mun lisäksi. Ompahan nyt virtaa loppupäiväksi ku sai kehon hereille. :) Aika kylmän kalsean ilman tekaisin näin juhannusaatoksi! Toivottavasti huomenna lämpenee... Kohta matkaan ja pois kaupungista. :)

Mistä arktisilta seuduilta tää posti tulee? Täällä Itä-Uudellamalla on upea sää (:

Mistä arktisilta seuduilta tää posti tulee? Täällä Itä-Uudellamalla on upea sää (:

Meillä oli täällä pohjoisessa (Oulussa) kesäkuun alussa paljon hienommat ilmat ku teillä. :D Mut nyt on vähän kääntyny vissiin toisinpäin... :jahas:

Aamuruuhkan seuraaminen kulmakuppilan ikkunasta. Ihmisillä herneitä ja mansikoita.
Iäkkäämpi nainen kaatui suorilta jaloilta bussipysäkillä. Kesti pari minuuttia ennenkuin kukaan reagoi asiaan. Kävelin puolijuoksua paikalle, olivat jo soittamassa apua. Melko careless porukkaa.

Kirrrrrsikoita. Poltin levynkin matkalle. Oujeee. Kohta lähetään. Ai niin, pitäis vissiin siivota autokin, että sinne mahtuu koira ja kolme ihmistä. Sekä kolmen ihmisen tavarat.

Ugh. Mä lähen vasta illalla, ja sittenki omalla autolla yksin like a boss.

No ensin meitä oli vaan minä, kämppis ja koira. Mut sit aateltiin pelastaa kämppiksen serkku vielä mukaan. Se on huono juttu, kun on tottunut aina ajamaan yksin, siellä on takapenkin jalkotilassa varmaan 20 limsa- ja energiajuomapulloa. Jyväskylässä asuessa siellä oli aina miljoona proteiinijuomapulloa kun salilta lähtiessä tuli usein ostettua ja juotua kotimatkalla. Nyt tulee enempi ajettua pitkää matkaa ja silloin pitää läskillä olla hyvät eväät, että pysyy 500km hereillä.

No ensin meitä oli vaan minä, kämppis ja koira. Mut sit aateltiin pelastaa kämppiksen serkku vielä mukaan. Se on huono juttu, kun on tottunut aina ajamaan yksin, siellä on takapenkin jalkotilassa varmaan 20 limsa- ja energiajuomapulloa. Jyväskylässä asuessa siellä oli aina miljoona proteiinijuomapulloa kun salilta lähtiessä tuli usein ostettua ja juotua kotimatkalla. Nyt tulee enempi ajettua pitkää matkaa ja silloin pitää läskillä olla hyvät eväät, että pysyy 500km hereillä.
Miljoona proteiinijuomaa, eh? Mulla on kuva jossain, kun yhellä kaverilla on auton takakontti täynnä Leaderin proteiinijuomia, ihan siis täysiä.

'Noif Paarty, sanois aussi. Tää soi mulla herätessä päässä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom