Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanaa juhannusta pörröpyllyt:haart: ja erityisesti minä:)

Ohi on 165!! Nyt on intti käyty meikäläisen osalta ja saatan olla jo hieman juhlatunnelmissa ja hieman humaltunut. Jälkeenpäin muisteltuna intti oli ihan jees ja oikeastaan haikein mielin sieltä lähti tänään pois. Monta hyvää kaveria sai kyseisessä laitoksessa ja voi ainoastaan toivoa, että heitä näkee myös jatkossa!

Ohi on 165!! Nyt on intti käyty meikäläisen osalta ja saatan olla jo hieman juhlatunnelmissa ja hieman humaltunut. Jälkeenpäin muisteltuna intti oli ihan jees ja oikeastaan haikein mielin sieltä lähti tänään pois. Monta hyvää kaveria sai kyseisessä laitoksessa ja voi ainoastaan toivoa, että heitä näkee myös jatkossa!
No niin, muistan kyllä kuinka täällä voivottelit joka viestissä inttiin lähtöä. Hyvä että meni hyvin.

Täällä on synkkää ja päässä surisee flunssan vuoksi kuin ampiaispesässä. Saiskohan sitä alotella juhannuksen jo sellasella kevyellä kenttähumalalla? Tai ehkä mä vaan paistan pihviä.

Join yhen oluen ja unohin mitä mun piti tehä. Sit muistin et olin unohtanut ettei mun pitänyt muistaa tehä mitään.

Himokselle käy tie! Saa tulla kyselemään nimmareita ja grillaamaan. Mulla on pallogrilli, vitun seksikäs parta ja yli neljä kiloa lihaa. Trollataan yhdessä. (B)

Oon kasvanu kauluspaidoissa mitattuna kahdessa vuodessa yhden äksän. Ennen riitti XL, nyt piti valkata XXL. Tai sitte ovat pienentäneet niitä, eihän nykyään farkutkaan mee jalkaan ku ne on niitä pillejä. Enkä semmosia kyllä pitäis vaikka ne mahtuiski.

Oon kasvanu kauluspaidoissa mitattuna kahdessa vuodessa yhden äksän. Ennen riitti XL, nyt piti valkata XXL. Tai sitte ovat pienentäneet niitä, eihän nykyään farkutkaan mee jalkaan ku ne on niitä pillejä. Enkä semmosia kyllä pitäis vaikka ne mahtuiski.

Pistin yhden mekon myyntiin ku en mahu siihen enää. Oli pirun kallis retonki ja pari kertaa käyttäny. Selästä jumitti. Hirvee sonninainen. Tai siis läski.

Mun piti tehä vyöhön yksi reikä lisää että pysyy varkut jalassa. Täytyis saada aikaiseksi uusia salikortti parin vuoden jälkeen ja hankkia vähän tarakkaa lisää ni housut pysyis päällä. Ei oo jaksanu viel.

Voi perhanan apinat taas soittaa naapurissa musaa kovalla, viime yönä viiden aikaan soi jotain paskaa musaa ja muut yrittää nukkua. :jahas: Oisivat valinneet jonku muun talon kuin tämän mihin muuttivat. Ennen niin täydellisen hiljainen ja rauhallinen talo. :curs:

Taas maailmanlopun elkeet käsillä ku kaikki hamstraa ruokaa ja lääkkeitä, että pärjää pari päivää ilman. :D Onneksi itellä ei tarvinnu käydä kaupassa ku huomenna pääsee notkuviin pöytiin. :D Kiireinen hulinapäivä takana ja juhannusvapaat alkoivat! :dance:

Aikamoista. Sulla on kyllä aika levee selkä, jaksaa kantaa paljo pyykkiä, ruokaa, vauvoja ja vaippoja.

Tulispa vaan vielä paksuuttaki selkään ni ois aika jees. Ongelmahan tässä on se, että mun piti laittaa toi mekko häihin ens viikolla. En oo laittamassa. Nyt pitäis sit pikana löytää mielellään täyspitkä kesäinen juhlamekko. Halvalla. Tosi helppoa.

Tulispa vaan vielä paksuuttaki selkään ni ois aika jees. Ongelmahan tässä on se, että mun piti laittaa toi mekko häihin ens viikolla. En oo laittamassa. Nyt pitäis sit pikana löytää mielellään täyspitkä kesäinen juhlamekko. Halvalla. Tosi helppoa.
Sun pitää tehä kato ihan pirusti kulumasoutuja ja mavea. Mekoista en tiiä tai välitä.

Back
Ylös Bottom