No mitä?! :D Eikös kimppakiva oo ihan juhannusperinne?
Sulla on siellä ihan eri perinteet ku mulla! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitä?! :D Eikös kimppakiva oo ihan juhannusperinne?
No jos sä koet että oot jääny paitsi jostain, niin enköhän mä voi järkätä jonkunlaisen yllärin sulle. Vaikka kevyt bukkake.Sulla on siellä ihan eri perinteet ku mulla! :D
No jos sä koet että oot jääny paitsi jostain, niin enköhän mä voi järkätä jonkunlaisen yllärin sulle. Vaikka kevyt bukkake.
Et voi tietää jos et oo kokeillu. Pidät vaan silmät kiinni ja suun auki.Mieluummin melekeen mikä vaan muu ku bukkake!

Ihanaa juhannusta pörröpyllyt:haart: ja erityisesti minä![]()

No niin, muistan kyllä kuinka täällä voivottelit joka viestissä inttiin lähtöä. Hyvä että meni hyvin.Ohi on 165!! Nyt on intti käyty meikäläisen osalta ja saatan olla jo hieman juhlatunnelmissa ja hieman humaltunut. Jälkeenpäin muisteltuna intti oli ihan jees ja oikeastaan haikein mielin sieltä lähti tänään pois. Monta hyvää kaveria sai kyseisessä laitoksessa ja voi ainoastaan toivoa, että heitä näkee myös jatkossa!
Oon kasvanu kauluspaidoissa mitattuna kahdessa vuodessa yhden äksän. Ennen riitti XL, nyt piti valkata XXL. Tai sitte ovat pienentäneet niitä, eihän nykyään farkutkaan mee jalkaan ku ne on niitä pillejä. Enkä semmosia kyllä pitäis vaikka ne mahtuiski.
Oon kasvanu kauluspaidoissa mitattuna kahdessa vuodessa yhden äksän. Ennen riitti XL, nyt piti valkata XXL. Tai sitte ovat pienentäneet niitä, eihän nykyään farkutkaan mee jalkaan ku ne on niitä pillejä. Enkä semmosia kyllä pitäis vaikka ne mahtuiski.
Aikamoista. Sulla on kyllä aika levee selkä, jaksaa kantaa paljo pyykkiä, ruokaa, vauvoja ja vaippoja.Pistin yhden mekon myyntiin ku en mahu siihen enää. Oli pirun kallis retonki ja pari kertaa käyttäny. Selästä jumitti. Hirvee sonninainen.
Aikamoista. Sulla on kyllä aika levee selkä, jaksaa kantaa paljo pyykkiä, ruokaa, vauvoja ja vaippoja.
Sun pitää tehä kato ihan pirusti kulumasoutuja ja mavea. Mekoista en tiiä tai välitä.Tulispa vaan vielä paksuuttaki selkään ni ois aika jees. Ongelmahan tässä on se, että mun piti laittaa toi mekko häihin ens viikolla. En oo laittamassa. Nyt pitäis sit pikana löytää mielellään täyspitkä kesäinen juhlamekko. Halvalla. Tosi helppoa.