Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin ihan että w000t ku opin tanssitunnilla ihan sikahienon breikkiliikkeen! Huippuhommaa. Harmi ku oli kurssin vimonen kerta. No, syksyllä täytyy sitte jatkaa. En ikinä uskonu, että mä voisin jotenki pysyä mukana tommosissa systeemeissä. Koreografioissa ja mitä näitä nyt on...

Lihapullia ja perunamuusia, namnam.

Mites tämmönen AaÄrrä? 24" piippu, säätöperä ja päälle vaikka Zeiss-optiikkaa. Anyone?

DPMS-LR-308_final_med.webp

Voisi vaikka kesälomalla käydä vähän katselemassa. Muah.

Voi helvetti ku näitten menojen takia meinaa treenit käydä vaikeiks. Huomenna puol 9 salille ku päivällä taas mennään... Saa nähä mitä siitä tulee siihe aikaan. Kun mikään kovin aamuvirkku en ole :D

Oho, mulla on tänään näköjään 1-vuotis-pakkissynttärit. Let's party!!:dance::dance::kippis1::fuckyeah:

Mää juhlin kans 3-vuotissynttäreitä viisi päivää sitten, kun tullu näköjään silloin rekattua Pakkikselle. :) Luettua puoli vuotta pidempään...

Olipas siinä taas päivä, saa sanoa, että onneksi huomenna on viikon viimeinen työpäivä! :dance:

20min potkupalloa koiran kans. Suomen futisjoukkueen pitäis ostaa toi koira pelaamaan niille. Eihän se hyökätä osaa, mutta puolustajana ja maalivahtina ihan ässä.
Jos se onkin siitä, ettet sä oo osannu valmentaa siitä kunnon hyökkääjää ja oikeissa käsissä siitä sais irti senkin?

Kertokaas viisaammat, että oliko se Iron Man 3, jossa oli tavaraa vielä lopputekstien jälkeenkin? Mokailin tänään niin lahjakkaasti siellä teatterilla, että oli pakko paeta sillä siunatulla sekunnilla, kun valot sytty saliin. Ennen en kehdannu lähteä, etten ois taas(!) kompuroinu portaissa. Mutta jos ei oteta huomioon omia henkilökohtaisia virheitä, oli kokemus ihan kiva. Oli kuiteski räjähdyksiä, vauhtia, pahiksia ja Downey Jr.

Kertokaas viisaammat, että oliko se Iron Man 3, jossa oli tavaraa vielä lopputekstien jälkeenkin?

Kyllä, missasit sen. :itku: :D Hitsi, ku ois paljon ihan jees leffoja kattomatta / tulossa vasta teattereihin...

Back
Ylös Bottom